Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Erfaringer med e-Golf

Startet av LGF, fredag 04. juli 2014, klokken 21:32

« forrige - neste »

LGF

Jeg er ny på forumet - og heldig ny eier av e-Golf. Var og hentet den i går på Kolbotn Bil AS. Vistnok en av de første som er levert kunde. Vi bestilte en helt standard intro modell. I dag kjørte jeg til og fra jobb (ca 50 km). Fungerte utmerket og det ga et meget godt inntrykk. Jeg tror dette kommer til å bli et meget godt eierskap!
2014 VW e-Golf - intromodell - Pure White

nilskt

Gratulerer! De fleste andre her inne venter......
Nightblue e-Golf med varmepumpe siden 14. januar

e-Golfer

e-Golf bestilt 26.02.2014, levert 28.07.2014. Night Blue Metallic, 18" Durban + alt utstyr.

Råde

Dæggærn. Kryss i taket. Gratulerer. Bilder mottas :)
e-Golf | X75D

LGF

Er på helgetur - så det får bli bilde fra torsdag...;-)
2014 VW e-Golf - intromodell - Pure White

LittleHammer

Gratulerer med en nydelig bil!

Har bilen din Dynaudio?
Jeg lurer fælt på hvordan dette går utover bagasjeromsplassen siden vi skal ha plass til barnevogn :)
Peugeot Ion 2012
Jaguar I-Pace 2019

LGF

Nei - bagasjerommet er samme som 2WD Golf. Har plate som kan senkes 10 cm.
2014 VW e-Golf - intromodell - Pure White

mihkku

Er det pure white eller onyx white?
Sitat fra: LGF på lørdag 05. juli 2014, klokken 08:29
Er på helgetur - så det får bli bilde fra torsdag...;-)

moby666


Dynaudio tar halve plassen under lokket. Dvs du kan ikke senke plata i bagasjerommet når du har dynaudio. Du får plass til kabler etc under plata

Sitat fra: LittleHammer på lørdag 05. juli 2014, klokken 09:43
Gratulerer med en nydelig bil!

Har bilen din Dynaudio?
Jeg lurer fælt på hvordan dette går utover bagasjeromsplassen siden vi skal ha plass til barnevogn :)

LittleHammer

Hjertelig takk for svar!

Sitat fra: moby666 på søndag 06. juli 2014, klokken 01:13

Dynaudio tar halve plassen under lokket. Dvs du kan ikke senke plata i bagasjerommet når du har dynaudio. Du får plass til kabler etc under plata

Peugeot Ion 2012
Jaguar I-Pace 2019

LGF

Fargen er Pure White.  Som nevnt i første innlegg slo jeg til på helt standard intromodell. Jeg oppfattet det slik at det var som satt opp av VW eller mye lengre leveveringstid. I ettertid har jeg skjønt at det var større muligheter til å endre enn som så.  Men - det eneste jeg hadde vurdert er nok skinnseter - ellers har den det utstyret jeg trenger (Adatptiv cruisekontroll, oppvarmet frontrute som det viktigste).
2014 VW e-Golf - intromodell - Pure White

mihkku

Ok, nå gleder jeg meg for å få bilen enda mer. Så flott ut :) Har også bestilt i Pure White.

Sitat fra: LGF på søndag 06. juli 2014, klokken 09:54
Fargen er Pure White.  Som nevnt i første innlegg slo jeg til på helt standard intromodell. Jeg oppfattet det slik at det var som satt opp av VW eller mye lengre leveveringstid. I ettertid har jeg skjønt at det var større muligheter til å endre enn som så.  Men - det eneste jeg hadde vurdert er nok skinnseter - ellers har den det utstyret jeg trenger (Adatptiv cruisekontroll, oppvarmet frontrute som det viktigste).

e-Golfer

Så "tidlig/gammelt" regnr du har fått...

I Bergen kjører demobilene på EL41...
e-Golf bestilt 26.02.2014, levert 28.07.2014. Night Blue Metallic, 18" Durban + alt utstyr.

LGF

Regner med det har å gjøre med trafikkstasjonen i Drøbak og hvilken del av EL-nummer serien de har. Demobilen til forhandleren hadde EL 38488 - nummeret etter vår bil...
2014 VW e-Golf - intromodell - Pure White

230V

Demobilen jeg kjørte begynte på EL44 .. Registrert i Hafslund.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA