Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Estimert levering av E-Golf med varmepumpe.

Startet av EV - Driver, fredag 04. juli 2014, klokken 08:16

« forrige - neste »

Lefsegokk

Sitat fra: ea på lørdag 24. januar 2015, klokken 19:18
Fikk via car-net kontakt med bilen jeg har i bestilling. Later til at den står på havna i Drammen. Noen som vet veien videre gjennom landet før utlevering i Trondheim? Skal den innom i Oslo et sted for klargjøring? Er det sannsynlig at den rekker avtalt overlevering torsdag 29.januar? (forøvring ikke første forsøk på utlevering)
Jeg er i Drammen. Kan kjøre den opp for deg. Gratis =)

Råde

Mange bruker klargjøring på Bekkelaget. Når den er klar er det sikkert bare en svipp (hvis biltransporten gidder å ta den med, da - hvilket de ikke gjorde med min med det første)
e-Golf | X75D

ea

I løpet av kvelden har lokalisasjon endret seg til Alnabru. Får håpe den står ferdig klargjort og opplastet på første tog.
@Lefsegokk: Takk som byr, men jomfruturen tar jeg selv.

alagerqv

Sitat fra: valvolainen på lørdag 24. januar 2015, klokken 21:43
Sitat fra: Lefsegokk på lørdag 24. januar 2015, klokken 19:05
Sitat fra: Vw-E-Golf på fredag 23. januar 2015, klokken 16:58
Gledens dag! Bilen står på gårdsplassen!  330 dager tok det men nå er det bare å glede seg over at ventetiden er en saga blott! Nå gjenstår det bare å betale fakturaen så er bilen min.
Du bare spurte om faktura? ...og betaler den rett fra lønnskontoen? Det er ikke verst likviditet!

Har nå hatt 330 dager på å spare  :)

Selv med alle kryss på tilbehørslisten, så er det jo så lang tid at det er under 1000,- per dag å legge av...  :)

Emir1803

Fikk en melding av Møller, som jeg aldri hadde trodd jeg skulle få.
Det var en glad selger som sa at jeg endelig kunne hente bilen min 4.Februar!
Har vært 304 laaaangeee dager med vente tid, og skal prøve å holde meg de siste 9-8 dagene også!
Men prøver ikke å være alt for glad, dette er tross alt Møller.

e-max

Bestilte I mars og fikk VP Golfen I dag! Kun glede så langt - bortsett fra venteperioden. Finnes ingen annen ny-bil på markedet til 250.000 og som er så deilig å kjøre, og med så mye utstyr inkludert.
Tesla 3 RWD 2020
Peugeot ION 2011
E-Max el scooter 2009

EV - Driver

#1146
Sitat fra: Lefsegokk på lørdag 24. januar 2015, klokken 19:05
Sitat fra: Vw-E-Golf på fredag 23. januar 2015, klokken 16:58
Gledens dag! Bilen står på gårdsplassen!  330 dager tok det men nå er det bare å glede seg over at ventetiden er en saga blott! Nå gjenstår det bare å betale fakturaen så er bilen min.
Du bare spurte om faktura? ...og betaler den rett fra lønnskontoen? Det er ikke verst likviditet!
Måtte ty til sparekontoen. Forhandler foreslo å sende med faktura. Forsøker å la være å låne penger til bil under mottoet: Spar først, kjøp siden!
VW ID.4 Max bestilt 09.2020
Hyundai Kona April 2020 -Solgt
Hyundai Ioniq 2019 10/10-2019 -
E-up mottatt april 2014 - solgt april 2020
E-Golf mottatt 23/1-15 - solgt juli 2019

Peterik

#1147
 ::)
Melding fra selger: Vedr Utlevering VW EGolf
Din bil kan hentes ....
Onsdag 04.02 KL 1000

Frem med saltklyper og forsøk på å ikke glede seg for tidlig - nok en gang! D.v.s. vente til jeg faktisk sitter i eGolfen og adaptivt cruiser hjem til min garasjeplass, der det for øvrig venter en Schneider Wallbox, som ble montert der 72 dager for tidlig, viste det seg ??? Den lengter nok etter å endelig få lov til å lade bilen ;D
e-Golf med Varmepumpe - Limestone grå metallic...
Golf TDI 2.0 DSG 2006

mihkku

Og min bil er enda på fabrikken. Lurer på om de gikk tom for VP når bilen min ble produsert i uke 43

ottcom

Bestilte Golf med VP 6.12.14 (avbestillingsbil) og fikk mail fra Møller i dag at bilen er klar 11.2.15 kl. 1600. Kjenner ikke original bestillingsdato, men har produksjonsnummer 904073. Kan ikke tro annet enn at dette er en konkret leveringsdato, når bilen har forlatt Bremerhafen.

thomanie

Sitat fra: thomanie
Vår er nå (endelig!) oppgradert og godkjent av fabrikken, og sendt fra Hodenhagen til Bremerhaven. Re-bestilt* 26/03, mao 295 dager and counting... Estimert 2 uker til utlevering iflg selger.

T

* + VP, og en mye(!) mer samarbeidsvillig forhandler...
Utleveres torsdag 29/1, 309 dager etter bestilling.

T
2015 eGolf - Pacific Blue, sort skinn ++
2020 Audi e-Tron 55 - Glacier White, S-line, ++
TM3 reservert

PK

Da henter kollegaen min (Bergen, Åsane) sin eGolf med VP idag.
Han bestilte dagen etter lansering, fikk bekreftet levering i høst og har kjørt gratis leiebil i venteperioden siden Møller hadde bekreftet levering.
Frekhaug, 3 mil fra Bergen sentrum
Hvit Nissan Leaf (Eilif), (2013)
Brun Tesla Model S 85 (Tussla), (2015),
Tesla Model X reservasjon

Frotro

#1152
Da har jeg fått beskjed om at min E golf med vp kan hentes på mandag neste uke. Bestilte den 25/2-14 så da stopper forhåpentligvis ventetiden på 342 dager.

Emir1803

Da har jeg fått utlevert min E-Golf m Varmepumpe.  ;D

HelectriC

Hentet min eGolf m VP igår og kan ikke være annet en fornøyd, flott bil på alle måter:-)
ioniq 5

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA