Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Estimert levering av E-Golf med varmepumpe.

Startet av EV - Driver, fredag 04. juli 2014, klokken 08:16

« forrige - neste »

Luftventil

Hvor lang leveringstid har dere som har bestilt bil i Januar fått?
- 2015 VW E-Golf

- 2017 Tesla Model S75D

Anderskrok

Sitat fra: oddi på torsdag 22. januar 2015, klokken 13:37
er det noen som har bestilt e-golf i september -14 og fått produksjonsdato?

Det lurer jeg på også:)
Jeg har fulgt med på denne tråden i spenning i flere måneder, men siden jeg ved bestilling 15.september fikk beskjed om at man ikke kunne forvente levering noe før utgangen av mars så har jeg ikke hatt noe å ta selger på, ergo ikke kunnet klage stort. Han ringte riktignok uka før jul og håpet å få vite produksjonsuke innen utgangen av januar så jeg må si jeg venter på en telefon om dagen....

Humlesnurr

#1127
Sitat fra: oddi på torsdag 22. januar 2015, klokken 13:37
er det noen som har bestilt e-golf i september -14 og fått produksjonsdato?

Jeg bestilte 23 september, og fikk beskjed om at bilen ville bli levert i løpet av 1. kvartal 2015, og det betyr vel innen utgangen av mars. Har purret opp etpar ganger, og det står fortsatt ved lag i følge selgeren. Så får vi se da......
--------------------------------------------------------------
(vent)e-Golf bestilt 23. sept. med VP og "alt".
Forhåpentligvis levering innen utgangen av 1 kv. 2015

e-max

Tesla 3 RWD 2020
Peugeot ION 2011
E-Max el scooter 2009

Puzoni

Bestilte 3. uka i september. Fikk beskjed på mandag prod. uke 9 med levering uke 12.

hottentott33

Sitat fra: MagT på torsdag 22. januar 2015, klokken 13:59
Hvor lang leveringstid har dere som har bestilt bil i Januar fått?

Jeg har ikke fått noe konkret leveringstid. Jeg fikk først opplyst 3 måneder, men innser når jeg leser litt inne her at det fort kan bli i juni før vi får folkevogn i oppkjørselen vår.
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

jojak81

Min selger antar produksjon uke 22 om jeg bestiller denne uken/neste uke, så må man plusse på 3-4 uker til på transport, etc....

Tesla Model 3 Long Range -21
Tesla Model Y Long Range -24 i bestilling

GreenBeHH

Jeg var i kontakt med min selger i går og da ble det sagt det samme som står en plass på dette forumet.  Jeg bestilte 29.12 og bilen (med VP) produseres i uke 17-19 og levering 2-3 uker etter dette.  Slutten av mai kanskje. 8)
eGolf m/varmepumpe, levert 22.05.2015

EV - Driver

Gledens dag! Bilen står på gårdsplassen!  330 dager tok det men nå er det bare å glede seg over at ventetiden er en saga blott! Nå gjenstår det bare å betale fakturaen så er bilen min.
VW ID.4 Max bestilt 09.2020
Hyundai Kona April 2020 -Solgt
Hyundai Ioniq 2019 10/10-2019 -
E-up mottatt april 2014 - solgt april 2020
E-Golf mottatt 23/1-15 - solgt juli 2019

Krikri

Fikk endelig første livstegn fra forhandler idag

Bawler

Sitat fra: Vw-E-Golf på fredag 23. januar 2015, klokken 16:58
Gledens dag! Bilen står på gårdsplassen!  330 dager tok det men nå er det bare å glede seg over at ventetiden er en saga blott! Nå gjenstår det bare å betale fakturaen så er bilen min.

Grattis! Jeg fikk også bilen i dag. Nå står den til lading, og gleder meg til enda mer kjøring i morgen ;)

Edit: forøvrig 298 dager for meg
Haugesund
eGolf med VP og alt utstyr

EV - Driver

#1136
Sitat fra: Bawler på fredag 23. januar 2015, klokken 22:32
Sitat fra: Vw-E-Golf på fredag 23. januar 2015, klokken 16:58
Gledens dag! Bilen står på gårdsplassen!  330 dager tok det men nå er det bare å glede seg over at ventetiden er en saga blott! Nå gjenstår det bare å betale fakturaen så er bilen min.

Grattis! Jeg fikk også bilen i dag. Nå står den til lading, og gleder meg til enda mer kjøring i morgen ;)

Edit: forøvrig 298 dager for meg
Gratulerer! (Har nå betalt bilen, så nå er den min!)
VW ID.4 Max bestilt 09.2020
Hyundai Kona April 2020 -Solgt
Hyundai Ioniq 2019 10/10-2019 -
E-up mottatt april 2014 - solgt april 2020
E-Golf mottatt 23/1-15 - solgt juli 2019

Lefsegokk

Sitat fra: Vw-E-Golf på fredag 23. januar 2015, klokken 16:58
Gledens dag! Bilen står på gårdsplassen!  330 dager tok det men nå er det bare å glede seg over at ventetiden er en saga blott! Nå gjenstår det bare å betale fakturaen så er bilen min.
Du bare spurte om faktura? ...og betaler den rett fra lønnskontoen? Det er ikke verst likviditet!

ea

Fikk via car-net kontakt med bilen jeg har i bestilling. Later til at den står på havna i Drammen. Noen som vet veien videre gjennom landet før utlevering i Trondheim? Skal den innom i Oslo et sted for klargjøring? Er det sannsynlig at den rekker avtalt overlevering torsdag 29.januar? (forøvring ikke første forsøk på utlevering)

valvolainen

Sitat fra: Lefsegokk på lørdag 24. januar 2015, klokken 19:05
Sitat fra: Vw-E-Golf på fredag 23. januar 2015, klokken 16:58
Gledens dag! Bilen står på gårdsplassen!  330 dager tok det men nå er det bare å glede seg over at ventetiden er en saga blott! Nå gjenstår det bare å betale fakturaen så er bilen min.
Du bare spurte om faktura? ...og betaler den rett fra lønnskontoen? Det er ikke verst likviditet!

Har nå hatt 330 dager på å spare  :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA