Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Estimert levering av E-Golf med varmepumpe.

Startet av EV - Driver, fredag 04. juli 2014, klokken 08:16

« forrige - neste »

Råde

Sitat fra: Peterik på tirsdag 20. januar 2015, klokken 16:40
Sitat fra: tallyho på tirsdag 20. januar 2015, klokken 15:40
Levering i dag kl 12.00
Fornøyd 8)
Grattis! Pen bil, gitt ;)
Jeg får min om en uke i dag. Gleder meg - men, beholder roen og en del klyper salt. ::)
Det er bare å klype i vei med saltet. Mange skjær i sjøen fra Hodenhagen. Snakker av erfaring...
e-Golf | X75D

Bawler

Nå skulle min komme fredag til Haugesund, men er visst ankommet Norge og skal ikke klargjøres før torsdag.. da er det hårda bud å få den tidsnok til helga. MEN tålmodigheten er tynnslitt og jeg venter på et mirakel ;)
Haugesund
eGolf med VP og alt utstyr

ruben


Sitat fra: Bawler på tirsdag 20. januar 2015, klokken 20:02
Nå skulle min komme fredag til Haugesund, men er visst ankommet Norge og skal ikke klargjøres før torsdag.. da er det hårda bud å få den tidsnok til helga. MEN tålmodigheten er tynnslitt og jeg venter på et mirakel ;)
Måtte du oppsøke informasjonen sjølv eller tok selger kontakt.

Bawler

Sitat fra: ruben på tirsdag 20. januar 2015, klokken 23:21

Sitat fra: Bawler på tirsdag 20. januar 2015, klokken 20:02
Nå skulle min komme fredag til Haugesund, men er visst ankommet Norge og skal ikke klargjøres før torsdag.. da er det hårda bud å få den tidsnok til helga. MEN tålmodigheten er tynnslitt og jeg venter på et mirakel ;)
Måtte du oppsøke informasjonen sjølv eller tok selger kontakt.

Hehehe, som vanlig så stakk jeg innom ;)
Jobber på nabosjappa, så er ikke lange turen, men likevel..
Haugesund
eGolf med VP og alt utstyr

mor10

da er min bekreftet klar for utlevering på lørdag  :D
skal bli godt å levere fra seg lånebilen med diesel kakling
Rookie el-bil eier
E-golf m/VP

EV - Driver

Henting på fredag om bilen kommer til forhandler i morgen som planlagt. Om så skjer er det levering etter 330 dager.
VW ID.4 Max bestilt 09.2020
Hyundai Kona April 2020 -Solgt
Hyundai Ioniq 2019 10/10-2019 -
E-up mottatt april 2014 - solgt april 2020
E-Golf mottatt 23/1-15 - solgt juli 2019

Råde

Sitat fra: Vw-E-Golf på onsdag 21. januar 2015, klokken 14:47
Henting på fredag om bilen kommer til forhandler i morgen som planlagt. Om så skjer er det levering etter 330 dager.
Ikke imponert. Foreløpig er jeg ventekongen. 330 dager i dag, og bilfraktfirmaet har rotet bort bilen...
e-Golf | X75D

mihkku

Ser ut til at man må godta å få bilen i løpet av 300 dager. Virker som at det er standarden på VP eGolf. 330 dager er litt i overkant, men innenfor grensa og du kan glemme noe videre kompensasjon da ingen vil ta ansvar for tidenes fuckup.

hottentott33

Sitat fra: Råde på onsdag 21. januar 2015, klokken 15:02
Sitat fra: Vw-E-Golf på onsdag 21. januar 2015, klokken 14:47
Henting på fredag om bilen kommer til forhandler i morgen som planlagt. Om så skjer er det levering etter 330 dager.
Ikke imponert. Foreløpig er jeg ventekongen. 330 dager i dag, og bilfraktfirmaet har rotet bort bilen...

Hvordan i huleste går det an for et bilfraktefirma å rote vekk en bil? Var det mellom lagerene i Tyskland eller på vei til Norge?
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

oaarum

Sitat fra: Råde på onsdag 21. januar 2015, klokken 15:02
Sitat fra: Vw-E-Golf på onsdag 21. januar 2015, klokken 14:47
Henting på fredag om bilen kommer til forhandler i morgen som planlagt. Om så skjer er det levering etter 330 dager.
Ikke imponert. Foreløpig er jeg ventekongen. 330 dager i dag, og bilfraktfirmaet har rotet bort bilen...

Da slår du meg. Fikk bil i dag. Kontrakt 26/2. Blir vel 330 dager hvis jeg har telt rett på kalender.
2015 e-Golf ventepumpe
Passat GTE prod uke 11

Råde

Sitat fra: hottentott33 på onsdag 21. januar 2015, klokken 18:40
Sitat fra: Råde på onsdag 21. januar 2015, klokken 15:02
Sitat fra: Vw-E-Golf på onsdag 21. januar 2015, klokken 14:47
Henting på fredag om bilen kommer til forhandler i morgen som planlagt. Om så skjer er det levering etter 330 dager.
Ikke imponert. Foreløpig er jeg ventekongen. 330 dager i dag, og bilfraktfirmaet har rotet bort bilen...

Hvordan i huleste går det an for et bilfraktefirma å rote vekk en bil? Var det mellom lagerene i Tyskland eller på vei til Norge?
You tell me...

Rotet vekk her i Norge. Jeg tro han som først var ansatt på utvikling av varmepumpa og senere i kommunikasjomavdelingen til Møller, nå er ansatt som koordinator for bildistribusjonen deres...
e-Golf | X75D

Gordon Retriever

Kanskje du burde ta en ringerunde til alle norske VW-forhandlere og spørre om de har fått inn en e-Golf for mye? Sikkert lurt å skynde seg før den selges til noen andre.

(Egentlig skrevet halvt på spøk, men etter å ha tenkt meg litt om...)

Råde

Det værste er at min indre demon tenker at du har et poeng ;)
e-Golf | X75D

poskare

Vet det står noen biler på Møller i Tønsberg. Sjekket ikke noe mer enn at jeg så de. Kan nok være uten VP, eller solgte, men skader ikke å sjekke.

havardolini

Sitat fra: Gordon Retriever på onsdag 21. januar 2015, klokken 20:57
Kanskje du burde ta en ringerunde til alle norske VW-forhandlere og spørre om de har fått inn en e-Golf for mye? Sikkert lurt å skynde seg før den selges til noen andre.

(Egentlig skrevet halvt på spøk, men etter å ha tenkt meg litt om...)

Med Volkswagen og Møller er alt ille mulig!
Jeg som var så naiv og trodde på selgeren min da ha sa han trodde bilen min var i Norge... Haha, det var jo for godt til å være sant.
Den har forlatt Wolsfburg, og kommet til Hodenhagen. Der stod den lenge. Og antagelig har den vært tilbakekalt, for de fant visst en feil på den, hva nå det var for noe rart. I følge selgeren på Møller har dette skjedd med et antall biler. Det kan jo være en av mange forklaringer på hvorfor bilene blir utlevert i en fullstendig vilkårlig rekkefølge.

Bilen min var visstnok lastet på lastebil i Hodenhagen den 16. januar, men ikke utmeldt fra fabrikk. Selgeren sa noe om 3-4 uker, men jeg tenker det fort blir mars før jeg ser bilen min  >:(

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA