Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

App ikke lenger tilgjengelig

Startet av Kjell Leaf, tirsdag 02. april 2024, klokken 05:23

« forrige - neste »

Kjell Leaf

Når jeg prøver å logge på appen kommer det opp at min bil er frakoblet appen og at dette gjelder biler opp til 2016. Har dere fått det samme? Det gjør meg forbannet at jeg ikke lenger kan sette på varmen osv.  Det er ikke greit at ting skal slutte å virke bare fordi bilen har passert 10 år i mitt tilfelle men ifølge meldingen biler som bare er 8 år også. Min Leaf er kjørt 165.000 km og har fremdeles aller batteristrekene og har stor bruksverdi for meg fremdeles. Nå er jeg virkelig lite fornøyd. >:(
Leaf Tekna, levert des. 2013.
Farge : Hvit

Sommerkos : BMW 645ci cabriolet 2004

Joccy

2G nettet fases ut og berører en del bilmerker, Volvo er også en av de. Så dette ligger hos Nkom og mobilnettleverandører. Kort oppsummert så må båndbredden prioriteres for nyere og mer effektiv teknologi mobildata (5G). 

Egen tråd om det her, jeg følger bare litt med da jeg kunne vurdert en brukt Leaf. Åpenbart blir det aldri en så gammel en.

Din NissanConnect EV-app vil slutte å virke fra og med 1. april 2024

Radial

Man har vel mulighet for å sette avgangstid i bilen? Sånn sett er funksjonen tildels ivaretatt ihvertfall.
- 2023 Tesla Y, RWD
- 2021 Tesla Y, LR

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA