Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lagring av ladeplasser man har besøkt!

Startet av Ebbe, mandag 23. juni 2014, klokken 17:14

« forrige - neste »

Ebbe

Tidligere ble steder der jeg ladet min Tesla S lagret, nå blir de ikke det, en bug hos vår bil eller?
P39240

Brede


Tuxedo

Sitat fra: Ebbe på mandag 23. juni 2014, klokken 17:14
Tidligere ble steder der jeg ladet min Tesla S lagret, nå blir de ikke det, en bug hos vår bil eller?
Forsøkt med reboot?

Ebbe

Sitat fra: Tuxedo på mandag 23. juni 2014, klokken 18:17
Sitat fra: Ebbe på mandag 23. juni 2014, klokken 17:14
Tidligere ble steder der jeg ladet min Tesla S lagret, nå blir de ikke det, en bug hos vår bil eller?
Forsøkt med reboot?

Ja!
P39240

Tuxedo

Sitat fra: Ebbe på mandag 23. juni 2014, klokken 18:56
Sitat fra: Tuxedo på mandag 23. juni 2014, klokken 18:17
Sitat fra: Ebbe på mandag 23. juni 2014, klokken 17:14
Tidligere ble steder der jeg ladet min Tesla S lagret, nå blir de ikke det, en bug hos vår bil eller?
Forsøkt med reboot?

Ja!
Ok.  Dette er noe de fleste (inkludert undertegnede) ikke ville ha merket på en stund, ettersom man vanligvis bruker de samme ladepunktene hele tiden.  Men nå er det ferietid, så jeg skal sjekke et nytt ladepunkt i løpet av et par dager og melde tilbake.

Philip Marlowe

Nå ser jeg at de to siste ladepunktene jeg har besøkt, ikke ligger inne på kartet i bilen min. De gamle ligger der.
Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

RaBalder

Da kan det altså se ut som en bug.

Synd. Var litt gøy å ha alle ladeplassene på kartet  ::)

Tuxedo


Sense

Sitat fra: Tuxedo på fredag 27. juni 2014, klokken 16:41
fant bruker TKK ut at en reset av begge skjermene gjorde susen.
Har ikke dette problemet, men hvordan reseter man begge skjermene? Jeg har bare lært å holde inne scroll-knappene til mørket tar meg. .

satheesh.net

Sitat fra: Sense på lørdag 28. juni 2014, klokken 01:20
Har ikke dette problemet, men hvordan reseter man begge skjermene? Jeg har bare lært å holde inne scroll-knappene til mørket tar meg. .

Flere funksjoner:
RØD: Omstart av den store skjermen
BLÅ: Omstart av den den lille skjermen (i dashen)
GUL: Skjermdump av skjermene (kun Tesla service som kan hente frem disse)

:D

Philip Marlowe

Yess! Dette funket for meg også. Nå er alle de benyttede ladeplassene avmerket på kartet i bilen.  :)
Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

Sharp

Sitat fra: Philip Marlowe på lørdag 28. juni 2014, klokken 14:36
Yess! Dette funket for meg også. Nå er alle de benyttede ladeplassene avmerket på kartet i bilen.  :)

Kom ladeplassene du har brukt i det siste opp, eller har den startet å lagre nye igjen?

Har de siste ukene selv ikke fått lagret nye ladeplasser.

Tuxedo

Da forsøkte jeg en ny ladeplass i dag.  Den dukket opp i listen og på kart som den skal.  Har versjon 5.9.

Philip Marlowe

Sitat fra: Sharp på lørdag 28. juni 2014, klokken 14:42
Sitat fra: Philip Marlowe på lørdag 28. juni 2014, klokken 14:36
Yess! Dette funket for meg også. Nå er alle de benyttede ladeplassene avmerket på kartet i bilen.  :)

Kom ladeplassene du har brukt i det siste opp, eller har den startet å lagre nye igjen?

Har de siste ukene selv ikke fått lagret nye ladeplasser.

De siste ladeplassene som ikke var på kartet kom også opp etter at jeg restartet skjermene.
Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA