Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

4. Juli i Lillestrøm

Startet av Go-carter, torsdag 26. juni 2014, klokken 19:48

« forrige - neste »

Go-carter

Heisann,

Her i Lillestrøm har vi jo en fast tradisjon på at amcars cruiser rundt på 4. Juli. Noen her inne som planlegger å være med i år? :)

http://www.amcar.no/arrangement/4th+of+july+night+cruise/
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

Sense

Står det ikke i forskriftene at kun biler over 7 liters motor som rister seg inn på Richters skale er akseptert?
Da bør man kanskje ha automatvåpen i grillen og en kanne med plutonium i frunken for å slippe å havne som bilslakt i Øyeren.

frskby

Jeg så en TMS oppstilt i Storgata 4 juli i fjor sammen med andre bensintørste doninger. Var stilt opp som en av ganske få biler, så det var nok rimelig akseptert.
Hadde jeg ikke dratt på ferie denne dagen hadde jeg nok kanskje forsøkt...

Treffet er iallefall gedigent, og det er ikke lett for "vanlige" bilister å ferdes i Lillestrøm denne dagen.
BMW i3 2023-
NIO ES8 2021-
Mitsubishi i-Miew 2022-2023
Ford Mustang FE 2021-2021
MG ZS EV 2020-2021
Tesla Model X 90D 2016-2020
Tesla Model S P85 2013-2016

t0ffluss

Sitat fra: Sense på fredag 27. juni 2014, klokken 01:33
Står det ikke i forskriftene at kun biler over 7 liters motor som rister seg inn på Richters skale er akseptert?
Da bør man kanskje ha automatvåpen i grillen og en kanne med plutonium i frunken for å slippe å havne som bilslakt i Øyeren.

Hadde jeg kunne trykket "like", så hadde jeg gjort det :)
P85, grå, panorama, spoiler, 21", grå performance interiør, karbon, tech, park.assist, lydstudio, lyspakke, dobbeltlader, 3. seterad. VIN: 184xx Ferdig produsert 15/01/2014. - SOLGT oktober 2017.
X75D, grå, 7 seter, AP2 (APH3(?)). Bestilt 29. sep. Ferdig produsert 4-5. november 2017.

Amoss

Sitat fra: Sense på fredag 27. juni 2014, klokken 01:33
Står det ikke i forskriftene at kun biler over 7 liters motor som rister seg inn på Richters skale er akseptert?
Da bør man kanskje ha automatvåpen i grillen og en kanne med plutonium i frunken for å slippe å havne som bilslakt i Øyeren.

Pr. definisjon er det eiere av USA biler som feirer USA's nasjonaldag.

At noen nok kan ha sammenfallende meninger med dette du presenterte her skal man nok ikke se bort i fra, men det er også mange der som legger vekt på andre ting - f.eks. "muskelbiler", og dette kommer MS (spesielt P) inn under med gode marginer. Som nevnt over her så stilte Tesla selv med en bil (eller var det flere?) der i fjor - før noen kunder hadde fått utlevering. I år bør det dukke opp noen kunder med sine egne biler der. Kanskje Tesla stiller opp i år også? Kan være en anledning til å "mingle" med noen Tesla ansatte :)

Klart, driter man i at bilen er fra USA, og ikke har noe forhold til biler utover at det er noe man må ha for å komme seg rundt, så har man ikke noe der å gjøre. Men liker man USA biler - enten gamle eller nye - eller har ett forhold til bilhold og bilkultur, og man holder til nært nok, så burde man etter min mening ta seg en tur. Kan nok sikkert bli noen "artige" diskusjoner for/mot elbiler vil jeg tro ;)  En super anledning til å "spre budskapet"...

Liker man fine gamle AmCars så er det garantert mye flott å se, og er man stolt av bilen sin så er det mange å vise den frem til der som har interesse av flotte biler.
Model S 85D

SK901

Sitat fra: Sense på fredag 27. juni 2014, klokken 01:33
Står det ikke i forskriftene at kun biler over 7 liters motor som rister seg inn på Richters skale er akseptert?
Da bør man kanskje ha automatvåpen i grillen og en kanne med plutonium i frunken for å slippe å havne som bilslakt i Øyeren.

Dagens beste!

Bare synd slike treff ofte er overfylt med dårlig amerikansk søppel(tenker spesielt på disse store bilene som ofte sees som russebiler).

ElViz55

Jeg skal!  ;D
Amcar folk flest er ikke så fordomsfulle som enkelte her.... >:(


Morsomme x-er: 60'Fiat 1100, 60'Simca Vedette, 60 og 61 Plymouth (3), 76 Toyota Celica LB, 73 Buick Riviera, 81 Camaro,++
94 Toyota MR2

petersv

Sitat fra: ElViz55 på fredag 27. juni 2014, klokken 14:44
Jeg skal!  ;D
Amcar folk flest er ikke så fordomsfulle som enkelte her.... >:(

Enn så enig :) Hadde tatt turen hvis jeg hadde muligheten. Tror spesielt skeptikerne her har godt av en tur dit for å møte og snakke med folk.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA