Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Design Studio nytt - Bilder av Interiør/Eksteriør og Alcantara Dashboard

Startet av iCar, onsdag 21. mai 2014, klokken 17:17

« forrige - neste »

iCar

Mulig det er nye tilvalg på vei, den norske siden er oppdatert med bilder men foreløpig et det kun UK/Hong Kong som kan bestille (inkludert) Alcantara Upper dashboard Trim.


Muffinman

Alcantara på dash`en? Kunne faktisk betalt noen kroner for å slippe...

Veggen


iCar

Da er Alcantara tilgjengelig som Dashboard i norske Tesla siden

HåkonE

Jeg ville tatt dette med. Går man for sportslige utseendet innvendig, er alcantara prikken på i`en. Brukes i en del eksotiske sportsbiler, og er tøft om det ikke overdrives.

Vil nok også gi et mattere overflate i synsbildet, samt at man slipper sømmer på kanten. Sistnevnte syntes jeg er råflott på enkelte biler (og koster deretter), men i Model S får jeg ikke samme inntrykket. Tror det er skinnet som gjør det, som ikke har den kvaliteten til for eks. BMW eller Jaguar.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA