Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Klima anlegg uten problemer.

Startet av rth, onsdag 18. juni 2014, klokken 19:30

« forrige - neste »

rth

Jeg venter på min i3 som skal komme mot slutten av august. Følger med på forumet her for å danne meg ett bilde av produktet jeg har bestilt. Og lurer litt på dette med problemene som meldes rundt klimaanlegget. Vi som er på forumet er vel bare en liten del av det totale antallet elbileiere. Men samtidig er vel bilene her snittbilen når det gjelder feil.

Lurer derfor på hvor mange det er som ikke har hatt problemer med sin AC. Jeg håper det er ett overveldende flertall av dere. Samtidig som jeg liksom får en følelse av at det er en veldig stor andel av solgte biler som har problemer.

Hvem har problemfri AC?

snakkis

#1
Jeg har ikke hatt AC-problemer (enda)
8000km

Klykken

Litt spent på akkurat dette jeg også når jeg skal hente bilen neste uke. Lang vei til service-sted, så om noe hender får jeg en liten case..

Det kan vel opprettes et spørreskjema for akkurat dette på første innlegg?
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Sirka

Ingen problemer så langt (snart 2000 km). :)
- Mangeårig fornøyd medlem av Bildeleringen i Bergen
- i3 fra 05.03.14
- Venter på PS2-levering i juni->juli->august->september->oktober ... :/

skritt


Thornado

'14 BMW i3
'91 BMW 735i
'02 BMW 745i
'87 Toyota Hilux
'02 KTM 640 LC4 SuperMoto

magmin

3000km og helt feilfri bil -veldig fornøyd. Vi er så fornøyd at junior nå har bestilt egen bil med levering i oktober.
BMW i3

LMOR

Sitat fra: Thornado på onsdag 18. juni 2014, klokken 22:05
7000 km og feilfri bil:-)
Kanskje på tide å oppdatere "Snart - i3" da?

Ellers er din produsert samme uke som min, og dette er en software feil, som bl.a. trigges av hvordan AC brukes. Jeg kjørte ca 3000km uten feil, så selv om mange ikke har hatt feil, så er dette tydeligvis helt tilfeldig, og det kommer nok flere når AC må brukes enda mer i sommer.

Hvis denne tråden skal ha noe for seg, så må vi kunne "stemme" på feil/ikke feil med AC. Da ser vi i hvert fall %-vis antall som har fått trigget feilen.
2022 BMW iX xDrive40 SuperCharged
2023 BMW iX1 SuperCharged

eirikjac

BMW i3 60ah
Polestar 2

ali_ben

4500 km feilfri bil hittil. Veldig fornøyd med AC som kjøler veldig bra.
BMW i3 levert 2. mai 2014

i3_X5_116dA


Bmwi3

TM3(Kansellert), BMWi3(solgt) Polestar2. TM3P.

Mikmik

Bor i Porsgrunn. Kjørt i3 fra april 2014. :-)

Roman

Hadde klimaanlegg feil når jeg fikk bilen. Ble fikset med reset, ingen problemer siden. Er på ca 1300 km nå.

Silkemyk

BMW i3  /E60XDrive/Golf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA