Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid/venteliste Soul EV

Startet av Gordon Retriever, tirsdag 10. juni 2014, klokken 21:58

« forrige - neste »

Selchiev

Om de leverer ut biler etter uke 51 da, det er jo ingen god info flyt fra vag om varmepumpe problemene

peerbrat

Det vil gå lastebiler fra Motortransport til Drammen i løpet av helga. På lasset er det en haug med Soul's som kom til Gøteborg i går med Morning Laura.

Det betyr levering fra Kia Ensjø neste uke her i gården! :)

goev

Jeg håper inderlig inderlig inderlig at min er med på det lasset  ;D

Etter å ha fulgt med her på forumet så føler at min Kia-forhandler, Motor Sør, er litt "forsiktige" med å informere i forhold til andre forhandlere. 
Tesla Model Y LR Blå HF 07/3-2022
Kia Soul EV Classic - Blå/hvit 20/12-2014 - Venter på batteribytte
Tesla Model 3 SR+ Sort HF 27/8-2019 - Solgt 9/2-2022
Kia e-Niro - Svart 7/2-2019 - Solgt Mai-2019
Hyundai Kona 64kWh Jan -2019 - Solgt Feb-2019
Utviklet støtte for Kia Soul EV og e-Niro/Kona på OVMS.

grorudklovnen

Idag så jeg en lastebil med to nye Soul EV på en lastehenger. Den ene hvit og den andre blåhvit. Det så ut som de kjørte i retning KIA Lørenskog.

Lasse70

Jeg så en grå på vei mot Sandefjord/Larvik i dag.
Kia Soul EV sort med rød bestilt 6sept. Levering ca februar 2015. Ble forsinket og byttet til grå og fikk bilen etter ca 1 uke. Utrolig fornøyd.

verahaka

Jeg henter min hvite/blå på Skotvedt Ruud (Bærum) i morgen! Weee!  ;D
Bestilt 24. Juli, så har dessverre drøydd litt ut...

peerbrat


goev

Gratulerer :-) Jeg fikk melding om at min er til understellsbehandling i Drammen. Forventet levert i Kristiansand neste uke og forhåpentligvis er den i mine hender i slutten av neste uke!
Gleder meg som en unge  ;D
Tesla Model Y LR Blå HF 07/3-2022
Kia Soul EV Classic - Blå/hvit 20/12-2014 - Venter på batteribytte
Tesla Model 3 SR+ Sort HF 27/8-2019 - Solgt 9/2-2022
Kia e-Niro - Svart 7/2-2019 - Solgt Mai-2019
Hyundai Kona 64kWh Jan -2019 - Solgt Feb-2019
Utviklet støtte for Kia Soul EV og e-Niro/Kona på OVMS.

terjebc

#188
Pratet nettopp med forhandler på telefon.. Min Sort/rød blir produsert til 20 desember og 4 uker lev tid. Den blir da levert  i månedsskifte januar / februar.    Altså til avtalt tid! 
KIA Soul EV  feb.2015 - sept 2018/  Nissan Leaf 40kWh Sept 2018 - Feb 19 /  KIA E-Niro 64kWh FE - Feb 2019 - nov 2021 / KIA EV6 2WD EX Nov 21 -

moby666

Håper jeg får min sorte/rød i løpet av neste uke. Skal være like rundt hjørnet :)

popple

Kjedelig å vente 8 uker ekstra på ny bil. Men jeg kan ikke klage på informasjonen fra Kia Trondheim i alle fall; fikk epost med utdrag fra brev samme dag som brevet ble sendt til forhandlerne. Håper vi får se noen sorte/røde på veiene snart :-)
KIA Soul EV Black and Red Exclusive i bestilling

mune

Fikk akkurat vite at vår bil er på båten Platinum Ray, og er forventet Sverige 15. Januar......

rifusk

Noen som vet om rutetidene til Autolink ligger ute på nettet?
Kia Soul Ev Exclusive titanium silver.
Kontrakt underskrevet 05.11.2014
Levert desember :)

moonbuggy

Sitat fra: peerbrat på fredag 12. desember 2014, klokken 12:19
Yeei! Finally! ;)

Utlevering igår med nummer på 47000 tallet ?
Det er vel merkelig når man nå opererer med opp i mot EL 50400 ??

K S

Sitat fra: moonbuggy på lørdag 13. desember 2014, klokken 19:44
Sitat fra: peerbrat på fredag 12. desember 2014, klokken 12:19
Yeei! Finally! ;)

Utlevering igår med nummer på 47000 tallet ?
Det er vel merkelig når man nå opererer med opp i mot EL 50400 ??

Elbiler bruker en nummerserie og skiltene ligger hos forhandlere og Vegvesenet sine trafikkstasjoner rundt i hele landet, og de eldste blir nok levert ut først.... Ellers så betyr vel ikke nummeret så mye?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA