Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Gi navn til din Model S

Startet av laumb, torsdag 05. juni 2014, klokken 14:17

« forrige - neste »

Car-El

Sitat fra: schweitzeren på fredag 13. juni 2014, klokken 09:44
Tenker min skal hete "KoneBilen"... jeg for kun lov at bruke den på kvelden... eller når vi skal på hytten  :o

/Jesper

Du e heldig du. Æ får bare kjøre den til og fra vaskehallen. Og da e ikke furien med.  :'(
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

Mindgame

I påvente av at v6.0 dukker opp på skjermen min lurer jeg på hva jeg skal døpe bilen.

Hva har dere på forumet tenkt å døpe bilen deres?


Thor2014

Muligheten for å gi nytt navn er borte fra siden.

Muffinman

La inn et for syns skyld jeg også. Det er nå blitt fjernet.

Thor2014

Sitat fra: Muffinman på fredag 12. september 2014, klokken 16:30
La inn et for syns skyld jeg også. Det er nå blitt fjernet.

Kanskje ikke alle syn likte navnet  ;D

Muffinman

Pøh. "Luremusa" er da helt stuerent.

8)

Anew

Hadde ikke tenkt så nøye over dette, men endte spontant på "Kernel Panic" til ære for stabiliteten bilens programvare har utvist i det siste.
VIN 23765 finalized 21. august: In transit 4. januar, utlevert 19. februar.
Blå S60, mellombrunt, tech, rygge, pano, lys, lyd, vinter... og pakkehylle. Ikke superlader eller dobbeltlader, og lever veldig bra med det.


t0ffluss

P85, grå, panorama, spoiler, 21", grå performance interiør, karbon, tech, park.assist, lydstudio, lyspakke, dobbeltlader, 3. seterad. VIN: 184xx Ferdig produsert 15/01/2014. - SOLGT oktober 2017.
X75D, grå, 7 seter, AP2 (APH3(?)). Bestilt 29. sep. Ferdig produsert 4-5. november 2017.

Tarpoon

Bonnie Brown Tesla Nilsen.
Bonnie Brown i det daglige :)
Think City 2011. Zebra. 2-seter. Sort.
Brun Tesla Model S85.

Tesla-man

Nåværende:
P85
P85D
Kommer:
2 x Model E
Porsche Mission E

Kim L

Får ikke min før desember ,,, men ser ingen steder jeg kan gi den navn .....

bb

Nå har vi gitt bilen vår navn: Millennium Falcon
Her er begrunnelsen:
Jeg og kona kjører den, spiser i den og sover i den. Så frakter vi masse ting. Den er som et skip for oss. Den beskytter oss mot kulde, regn og vind. Og den tar oss fra A til B på en meget behagelig måte. Når vi går i warp mode trykker jeg pedalen i bånn og gatelysene blir til hvite striper gjennom frontruta.

På wikipedia står det:
SitatThe Millennium Falcon is a fictional spacecraft in the Star Wars universe commanded by smuggler Han Solo.
Med unntak av fargen stemmer det ganske bra med vår bil. Men jeg frakter khat katt :)

Og videre står det:
SitatAccording to Star Wars creator George Lucas, the Millennium Falcon's design was inspired by a hamburger, with the cockpit being an olive on the side.
Dette står i stil med alle burgerne vi spiser mens vi superlader :P

http://en.wikipedia.org/wiki/Millennium_Falcon
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

Muffinman

Sitat fra: bb på onsdag 01. oktober 2014, klokken 19:44
Jeg og kona kjører den, spiser i den og sover i den.
Hehe, her ramser du jo opp nesten alt. Kan komme på to ting som mangler. Håper dere går ut av bilen for en av delene  ;D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA