Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Fortum i Brumunddal er under rep - den "knekte" 2 leaf på 1 dag !

Startet av Daeedor, søndag 25. mai 2014, klokken 23:36

« forrige - neste »

Daeedor

Min Leaf tok kvelden klokka 1800 idag etter å ha hurtigladet på Fortums nye lader bak McDonalds i Brumunddal.
Fremdriftsmotor og varmeapparat starter ikke , selv om bilen starter.  Da jeg ringte Nissan veihjelp , sa de : "pussig , vi har akkurat tauet en  annen leaf derfra for noen timer siden, med akkurat samme symptomer som din !"

Right. Så da ringte jeg Fortum for å si fra. Der sa de (på svensk) ja ha ja , vi forstår. Laderen sto fortsatt påskrudd da jeg reiste , de ga åpenbart ......!!! i hva jeg sa til dem.  Vel , vel  - Fortum - dette kan jo bli kostbart for noen. Jeg ringte faktisk bare for å være litt grei. Liker dere ikke å få hjelp , så vel  -  >:(


Når det gjelder lokal Nissan forhandler , så stilte de opp med lånebil  - på en søndag !  Det kaller jeg service. :)

Daeedor

Da er laderen stengt , og Fortum beklager. De vil reparere den så raskt som mulig , så jeg stenger denne tråden så snart jeg har status

Powerflux

Heia Fortum om dagen  :P
De fleste av laderene deres er jo ute av drift nærmest permanent og nå tar altså en av de få som "virker" knekken på bilene som lader!!
Stilig :o
Japan Leaf, levert 2013.
190000 km. 2. bar forsvunnet.(Solgt)
Tesla S70D Facelift, levert juli 2016.
90000 km.
Hyundai Kona Electric, levert mars 2019
52000 km.

Daeedor

Da er ihvertfall laderen under rep/sjekk , og Fortum kom med en uforbeholden unnskyldning.  ::) Begge Leafene inkludert min egen kom fra det hele uten varige skader , men måtte til verksted for å resettes....
Får håpe dette ikke skjer igjen , burde være unødvendig.  :P

Lukker tråden nå !

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA