Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kjøpe ny dekk til TMS på kontinentet?

Startet av hhartes, søndag 25. mai 2014, klokken 00:39

« forrige - neste »

hhartes

Det ser ut til at i hvert fall bakdekkene må skiftes ut før jeg returnerer til Norge (21" +). Noen som har tips om hvor man får god pris i utlandet (Spania/Frankrike/Tyskland) og ikke minst hvilke dekk jeg bør kjøpe?
Trondheim - P85+, P.Hvit / svart int, 21" grå, alt utenom barneseter, sikkerhet og vinter - levert 6/9

Chlangum

Neste år er garasjen endelig 100% amerikansk igjen. (okey da, 66.67% hvis man regner med sykkelen)

Tesla Model S P85+. Perlemorhvit med mørke felger og full pakke - 416hk 600nm
71 Plymouth Barracuda 340. Lemonyellow med 18" cobra felger - 383 din.hk 542nm (nylig bremset c",)
99 KTM LC4. Svart/orange med svarte 17" supermoto felger - ca 60hk

hhartes

Jeg leste meg litt opp på TMC og konkluderte for meg selv at Michelin supersport hadde vært å foretrekke, men siden de ikke ennå lager det i 265 bredde gikk jeg for pilot sport 2, som sto på originalt. Så at man kunne satt på 245 ss bak også, men da ryker jo medlemskapet i meter-klubben ;)

Gikk for første og beste tilbud i Spania. Etter en kontroll på nett virket prisen god. Betaler € 328 per dekk, inkl montasje (bak på P+). Er jeg heldig dunker de inn de gamle alloygatorene uten tillegg.
Trondheim - P85+, P.Hvit / svart int, 21" grå, alt utenom barneseter, sikkerhet og vinter - levert 6/9

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA