Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ny Zero SR like lang rekkevidde og aks som en 600 Sportsykkel

Startet av elektrolux, mandag 19. mai 2014, klokken 11:46

« forrige - neste »

elektrolux

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Hansi

Buskerud


Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2011 Mitsubishi i-MiEV    2013 Nissan Leaf AZE0 Acenta (Norsk)

wat

Kunne virkelig tenkt meg å bytte ut min Suzuki V-strom 650 med en Zero SR :-) Men jeg ønsker å kjøpe gjennom Norsk forhandler/importør med tanke på garantier og norsk kjøpslov. Finnes det Zero-importør i Norge?
Lykkelig eier av Leaf, som har blitt familiens hovedbil.

nofuelno

Sitat fra: wat på torsdag 12. juni 2014, klokken 23:53
Kunne virkelig tenkt meg å bytte ut min Suzuki V-strom 650 med en Zero SR :-) Men jeg ønsker å kjøpe gjennom Norsk forhandler/importør med tanke på garantier og norsk kjøpslov. Finnes det Zero-importør i Norge?

Hei, du kan sannsynligvis kjøpe den av Nofuel ( snart )
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 -  Maranello

wat

Høres spennende ut :-) Vet du når det kan bli aktuelt og hvilket prisnivå den vil ligge på?
Lykkelig eier av Leaf, som har blitt familiens hovedbil.

2mash

Jeg er også svært interessert i prisen på denne. Holder på med mc-lappen, og hadde vært fint om jeg kunne holde meg til elektrisk :-)
Leaf Tekna 2014-02 6,6kW
e-NV200 7-seter 2016-08 6,6kW

ElPingus

Jeg ønsker meg en Zero FX og håper vi får en norsk forhandler snart :)
Kjører svart Leaf anskaffet i juli 2012

Hoover

Står en Zero til salgs på finn:
http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=49324482&searchclickthrough=true

Zero SR med hurtiglader og  CHAdeMO kit koster 17 000 dollar (102 500 kr).
Klarer Norsk importør å holde prisen inkl frakt, ferdig registrert på under 130 000 så kjøper jeg :).

Ferry

20 mil rekkevidde, 0-100 km/t på 3,3 s, levetid på batteriet 500k km! Wow. Hvor mye kjøres motorsykler vanligvis? 500.000 km bør jo holde noen år.

Hansi

Hvordan skal man vinterlagre denne, hvilken virkning vil det ha på batteriet å ikke bruke den på ~6 måneder? Antar den må stå på vedlikeholdslading?
Buskerud


Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2011 Mitsubishi i-MiEV    2013 Nissan Leaf AZE0 Acenta (Norsk)

Ferry

Jeg vil tro opplading av batteriene til ca. 50% er rett medisin. Lipo har jo svært lav selvutlading. Kan evt. sjekke noen ganger i løpet av vinteren hvordan det står til. Skulle ikke forundre meg om de kan stå 50% oppladd vinteren over uten at en trenger å gjøre noe annet enn å lade dem opp før første tur på våren.

Hansi

For de som er interessert i norsk forhandler, jeg sendte mail til Zero Motorcycles og spurte om dette, fikk følgende svar:

"Dear Mr. .,

With great pleasure we inform you that we now also have an authorized Zero-dealer in Norway. You can contact this dealer for all the questions about Zero and also very important, you can schedule a demoride with a Zero-motorcycle. Here following you will find the contact details:

Carpoint Norge AS – tel.: 073-91.52.00 – Jan Petter Kamark
Stjørdalsveien 10
7041 Trondheim
www.carpoint.no

We hope that you soon will have a demoride, as only the experience of riding can explain the unique and exhilarating drive with a Zero.

For any other question or  information, please do not hesitate to contact us.


Linda Koolhaas
Inside Sales Representative
Zero Motorcycles Europe
Fluorietweg 12d, 1812RR Alkmaar, The Netherlands
Tel: +31(0)725112014
linda.koolhaas@zeromotorcycles.com"

:)

Lurer på hvor mye en fullspekket SR koster..
Buskerud


Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2011 Mitsubishi i-MiEV    2013 Nissan Leaf AZE0 Acenta (Norsk)

Hansi

Fikk svar fra Carpoint:
"Hei,

Vi setter stor pris på din interesse ang Zero.

Vi vil få inn Zero sykler for dem kjøring i slutten av uke 30.

Når det gjelder priser på ekstrautstyr vil dette foreligge Carpoint Norge AS i neste uke.

Zero SR levert Oslo blir: NKR 129000,- + årsavgift.

Ser frem til å høre fra deg."
Buskerud


Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2011 Mitsubishi i-MiEV    2013 Nissan Leaf AZE0 Acenta (Norsk)

Lekebil

Spennende, blir det trondheims tur i uke 32 /34 håper æ de har fått inn demo sykkel:D
Rød 2013 mod. Japan LEAF
WHAT I say here, STAYS here

TorleifS

Sort/hvit i3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA