Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Medlemsbevis?

Startet av janmb, mandag 12. mai 2014, klokken 13:44

« forrige - neste »

janmb

Hepp

Er det meningen av man skal ha noen form for medlemskort/bevis?

Dersom man skal få rabatter/fordeler i forskjellige anledninger blir det vel fort et behov for nettopp det?
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

OddB

Dette er vel noe som kan settes på sakslista på det kommende (?) årsmøtet/stiftelsesmøtet ?
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

satheesh.net

Sitat fra: OddB på mandag 12. mai 2014, klokken 22:38
Dette er vel noe som kan settes på sakslista på det kommende (?) årsmøtet/stiftelsesmøtet ?

Vi kommer sterkt tilbake etter sommerferien. Det skal jeg sørge for. :)
Er det andre gode forslag medlemmer måtte ha er det selvsagt bare å lufte dette. Send PM om ønskelig. Ellers har jeg personlig et par ambisjoner om å synliggjøre TOCN mer for medlemmene (og folkemassen generelt). Reise rundt og møte folk, få til samlinger, nyhetsbrev, komme i kontakt med ildsjeler, og folk med kreative løsninger og tips, felles samling for DIY prosjekter (dashcam installasjoner, etc.), gode rabattordninger og andre spennende ting. ;)

demov2

Jeg lager kort (utvikler og produserer) til daglig. Kan ordne TOCN kort med RFID som fungerer på alle offentlige ladestasjoner og sikkert mange andre goder også. Får si i fra så kan vi lage noen design eksempler, få dem godkjent av Tesla HQ og produsert opp personaliserte medlemskort til folket.
P85 P29711 - Solgt
Tar bussen fram til 26/02-2015
P85D P66280 - Levering 26 Februar

eldanz

Sitat fra: demov2 på søndag 22. februar 2015, klokken 22:30
Jeg lager kort (utvikler og produserer) til daglig. Kan ordne TOCN kort med RFID som fungerer på alle offentlige ladestasjoner og sikkert mange andre goder også. Får si i fra så kan vi lage noen design eksempler, få dem godkjent av Tesla HQ og produsert opp personaliserte medlemskort til folket.

Høres veldig bra ut.
Kan dette kobles med Elbilforeningens Ladebrikke på en eller annen måte?
Medlem 1414 /Norsk Elbilforening, Asker.
Mottatt min Eleganz S 85D 26. mars 2015.
Renault Zoe R240, Mai 2016
Bilene har wattpedal!

demov2

Ja det burde være en smal sak, så lenge de bruker RFID teknologi. (noe jeg mistenker de gjør) tenker også at vi burde kunne få inn flere "goder" uten de alt for store grepene. Kan koke ihop et designforslag og sende det et sted?
P85 P29711 - Solgt
Tar bussen fram til 26/02-2015
P85D P66280 - Levering 26 Februar

satheesh.net

Dette er veldig interessant ...

eldanz

Sitat fra: satheesh.net på mandag 23. februar 2015, klokken 23:48
Dette er veldig interessant ...

Er det noe nytt for "Medlemsbevis"?
Thorshov Bilelektro forlanger medlemsbevis for å få rabatt hos dem. Det gjør vel alle som skal gi rabatt til TOCN-medlemmer.
Medlem 1414 /Norsk Elbilforening, Asker.
Mottatt min Eleganz S 85D 26. mars 2015.
Renault Zoe R240, Mai 2016
Bilene har wattpedal!

VigdisA

Medlemsbevis finnes på de nye websidene
Model S P85+ (2013 Signature)
Model X Plaid (2022)
Styreleder/President i Tesla Owners Club Norway
Styremedlem i Oslo og Akershus, Elbilforeningen

Anderwin

Hadde jo vært kult med en sånt kort, har du et bilde hva det kan ligne på liksom?

FU73

Jeg skrev ut medlemsbevis i dag som jeg tenkte jeg skulle laminere i vanlig kredittkortstørrelse. Men det passer jo ikke. Ser fint ut på siden. men når det skal skrives ut, så ser man allerede på forhåndsvisningen at det blir annerledes utseende, og selv den minste varianten passer ikke å brette som for og bakside.
Er det noen annen måte å få ut dette på, uten å måtte styre med å gjøre om på det selv?
Dessuten står det ikke årstall på beviset, så skjønner nesten ikke at dette skulle være gyldig i noen butikker?
2016 Model S 70D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA