Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

3 spørsmål om hattehylle

Startet av andwin, onsdag 01. juli 2015, klokken 19:55

« forrige - neste »

andwin

Nå har jeg kjøpt hattehylle. Mine erfaringer så langt er at noe av hjulstøyen bak har blitt borte, men at det er en litt annen rumlelyd enn tidligere. Tror ikke den er høyere, men annerledes.

Litt stiv pris for et såpass enkelt og lite forseggjort produkt synes jeg, men nå kan jeg i hvert fall legge fra meg ting i bagasjen uten at det synes, og forhåpentligvis er det littegrann sikrere. :)

cstromme

Syns bilen ser betraktelig finere ut med hattehyllen på plass. Ser ut som om det er noe som mangler når den er borte. Og ja, merker at den demper litt av støyen.

Sitat fra: fonberg på torsdag 02. juli 2015, klokken 16:49
Synes dessuten den er praktisk til å ha liggende paraply (Trøndersommer) og små pledd oppå.

Er du bestemoren min?  ;D
Tesla Model X 100D 2023 Ultra Red
Tesla Model X 75 2017 (SOLGT)
Tesla Model S 85 2014 (SOLGT)

fonberg

Sitat fra: cstromme på fredag 03. juli 2015, klokken 08:56
Syns bilen ser betraktelig finere ut med hattehyllen på plass. Ser ut som om det er noe som mangler når den er borte. Og ja, merker at den demper litt av støyen.

Sitat fra: fonberg på torsdag 02. juli 2015, klokken 16:49
Synes dessuten den er praktisk til å ha liggende paraply (Trøndersommer) og små pledd oppå.

Er du bestemoren min?  ;D

Tviler jeg sterkt på  ;) Men jeg har et par jenter som liker å sove med pledd i baksetet på langturer.
18 i3 FC | 2017 S90D | 19 Ioniq | 00 Porsche 911 --- Model Y bestilt 31.3.2019, taes ut juni 22.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA