Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

BMW Online Mail

Startet av pberg, torsdag 08. mai 2014, klokken 14:35

« forrige - neste »

pberg

Ser at jeg har et valg for dette under connected drive. Og der spør den etter brukernavn/passord. Hvor får en dette fra?

Ser også at jeg har et valg for å legge til gmail(IMAP), samt et par andre ting. Noen som har testet disse funksjonene?
BMW i4 M50
BMW i3
BMW M3 3.0

LMOR

Jeg har testet dette, og har en egen email konto til bilen.
Du må registrere kontoen din under ConnectedDrive på nettet, og jeg husker ikke i farten hvilken av disse brukernavn/passord som da skal inn i bilen.

Tror det er ConnectedDrive login.

Så må du si om du skal logge inn hver gang, eller om dette er åpent for alle sjåfører... Veldig upraktisk å skrive inn brukernavn/passord hver gang. Derfor har jeg laget en emailadresse til bilen.
2022 BMW iX xDrive40 SuperCharged
2023 BMW iX1 SuperCharged

bromm

Sitat fra: pberg på torsdag 08. mai 2014, klokken 14:35
Ser at jeg har et valg for dette under connected drive. Og der spør den etter brukernavn/passord. Hvor får en dette fra?

Ser også at jeg har et valg for å legge til gmail(IMAP), samt et par andre ting. Noen som har testet disse funksjonene?

Det enkleste er å sette opp mail-kontoer på https://www.bmw-connecteddrive.no/cdp/release/internet/servlet/emailOverview Der kan du legge til så mange kontoer du vil, og disse nås under BMW Live, og appen som heter "ehh husker ikke-oppdatering kommer"

Rabiat22

Eg fikk mail om at burde sette bilen på lading :) Kjekt å bli følgt opp.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA