Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bilde av ditt ladekart

Startet av bb, torsdag 01. mai 2014, klokken 14:01

« forrige - neste »

bb

Jeg tenkte det kunne være morsomt å se hvordan ladekartene til folk ser ut. Her er alle punktene jeg har vært innom. Foreløpig har jeg kun vært i Sverige et par ganger. Men til sommeren blir det vel europatur :)
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

Milzit

Jeg pleier å besøke laderen utenfor Elfenbenkysten...

Jimpec


Sitat fra: bb på torsdag 01. mai 2014, klokken 14:01
Jeg tenkte det kunne være morsomt å se hvordan ladekartene til folk ser ut. Her er alle punktene jeg har vært innom. Foreløpig har jeg kun vært i Sverige et par ganger. Men til sommeren blir det vel europatur :)

Det punktet du har midt på Helgeland der Bjørn. Er det en privat ladeplass? Eller ladekamerat kanskje?

2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

bb

Sitat fra: Jimpec på torsdag 01. mai 2014, klokken 16:30
Det punktet du har midt på Helgeland der Bjørn. Er det en privat ladeplass? Eller ladekamerat kanskje?
Det er Cabo i Mosjøen som gir maks 400 V 21 A. Man kan vel kalle det for en ladekamerat. De har latt Teslaer lade der. Vanlig praksis er at folk gir dem en flaske vin eller en hundrelapp.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

Jimpec

Takker.
Skal kjøre Stavanger - Bodø i løpet av sommeren og prøver å finne en farbar laderute mellom Dombås og Mo i Rana (hvor jeg overnatter).
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Car-El

@Jimpec

Mo I Rana. Der er det vist mulighet for å få 230V 3~ 20A eller 25A hos Bimbo, hvis det er der du skal overnatte.

(Let i tråden der bb kjørte påsketur Oslo-Nordkapp-Oslo.)
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

Jimpec


(Beklager at jeg sklir litt utenfor topic..)

Jo takk. Har kjennskap til lading fra og med Mosjøen og nordover. I dette området har jeg også familie å campe og lade hos.

Utfordringen er mellom Steinkjer og Mosjøen, og om det er mulig å kjøre dra SC Dombås til Steinkjer uten å fylle på. Det er vel en del nedover fra fjellet til Trondheim.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA