Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ønsker å byttelåne min 16A ladekabel til Trilling/Leaf osv mot en 10A i sommer.

Startet av Petter900T, tirsdag 22. april 2014, klokken 21:26

« forrige - neste »

Petter900T

Skal lade på et sted der sikringen går, og trenger derfor en 10A kabel i sommer. Kjøpe er selvfølgelig et alternativ men hadde håpet å unngå den utgiften

Jeg bor i Oslo og kan treffes på 4112 82 042

Petter

svingen

lenge har du tenkt låne den?
har en 10a original lade kabel til min trilling du godt kan låne hvis det er snakk om en kort periode (har og en justerbar 6,10,16a og en fast montert 16a i garasjen) ikke lyst til og låne ut hele sommeren hvis du skjønner :)
Har dessverre opplevd att en lader streiker så kjekt og ha en i reserve,har alltid 2 ladere i bilen. (var veldig glad får det når den ene streika når jeg var på "lang tur" og måtte lade får og komme hjemm.

bor selv rett ved gjelleråstoppen og jobber på helsfyr (sykler men kan sikkert ta med laderen en dag) den 16a laderen din hvilken type er det?
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

Petter900T

Om vi kunne byttelåne i sommer så kan du ha min 16A orginalkabel i bilen i steden for din 10A? Så har du en ekstra i tilfelle?

Kabelen min er den som orginalt følger med Trilling fra 2011.

Er på utkikk etter en justerbar en, og kjøper nok en når feriepengene kommer... :) :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA