Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen som har kjøpt Lloyd Mats?

Startet av BMW850, mandag 01. desember 2014, klokken 09:55

« forrige - neste »

BMW850

Finnes vel ikke noe bedre enn Luxe-utgaven. Stoffmattene som følger med er jo ubrukelige. Hadde vært kjekt med en Tesla logo men det tror jeg ikke finnes. Jeg synes Tesla burde inngå ett samarbeid med Lloyd Mats slik at vi  kunne kjøpt matter med ett originalt logo på. Mye mer interessant for meg enn Tesla-skinnbagger og hansker ;)

Her en en forhandler i USA som sender internasjonalt, 10% off today, frakt ca.800 NOK : http://www.floormatexpress.com

http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/10850-Lloyd-s-mats-have-arrived-photos


P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Pompel

Ikke Lloyd, men det er vel noen som har bestilt tredjepartsmatter fra formytesla.com (ref denne tråden) med Tesla-logo.
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

BMW850

#2
Takk, så den men kvaliteten kan ikke sammenlignes tror jeg. Ville vært fornøyd med Ebony-matter som passer best til sort interiør og f.eks. "Performance" i matchende rødfarge (Vinrød) :) Men det ser ikke ut som om de broderer tekst på Luxe-utgaven, matta er vel for tykk tenker jeg. De har ikke lov til å brodere Tesla-logoen uten lisens og dette er skjerpet inn der borte har jeg hørt.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Celter

Jeg har Lloyd luxe mats. De er flotte, men jeg har ennå ikke funnet noen god måte for å fiksere dem til gulvet. Noen som vet hvordan det gjøres?
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

F_P

Nå vet jeg ingenting om baksiden på Lloyd Mats, men kan du ikke få festet noe borrelås på undersiden av mattene slik at de fester seg til de originale festene i bilen?
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA