Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hurtigladeren på Marinlyst i Drammen.

Startet av vilHAel, tirsdag 15. april 2014, klokken 01:31

« forrige - neste »

vilHAel

Har noen brukt hurtigladeren på Marinlyst i det siste?
Har hatt 2 besøk der siste 3 ukene begge gangene var det feil med sms betalingen. Første gsng fikk jeg kontakt med kundeservice. Og de klarte og starte laderen. 2. gangen var kundeservice stengt. Har send epost men foreløpig ikke noe svar...

maxmekker

rfid skal være tipp topp om dagen, men på tor eller fredag hørte jeg at firma som har sms betaling hadde problemer over 'hele linja' , altså ikke bare på den laderen men på alt de drifter med sms løsning. Altså ikke laderen sin feil.

hvordan løste deg seg de gangene du var der , hadde du nok suppe til å komme deg hjem ? 

vilHAel


Sitat fra: maxmekker på tirsdag 15. april 2014, klokken 13:47


hvordan løste deg seg de gangene du var der , hadde du nok suppe til å komme deg hjem ?

Første gang løste seg ved at kundeservice klarte å starte laderen. De hadde da bare periodisk kontakt med laderen og brukte lang tid på å få den i gang. Andre gang var kundeservice stengt. Da kjørte jeg 10 meter og ladet 1 time på kommunal ladestolpe.
Ironisk nok ringte easypark i går og spurte om jeg var fornøyd med hurtigladingen..
Fortsatt ikke no svar fra grønnkontakt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA