Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Stiftelsesmøte Oslo og omegn elbilforening

Startet av ilmarw, fredag 14. november 2008, klokken 19:58

« forrige - neste »

hens

#15
Think til Sverige?
Greit at det også gjøres tiltak i Kristiansand, men det har vel større virkning i Oslo.
Er det noen som vet når det har størst virkning å samles rundt stortinget med litt slagord etc.
Kanskje ikke så stort som den forrige demonstrasjonen, men slik at det synes.

"Politiker, vær deg selv nok!" Gi blaffen i at nok et godt norsk initiativ går dukken. Eller til Sverige!

Problemet er at hvis Think får noen penger nå, så går det vel til å lage noen nye fantastiske prototyper med sexy tilleggsutstyr, og en fancy salgsavdeling i stedet for å produsere biler.
Derfor har jeg en mistanke om at det må settes krav til hvordan pengene skal benyttes.
Oslo. 300.000 kilometer med Think, Kewet og annet.  -Sølvreven, 100 km/time med Kewet.  -Isbjønn, Kewet, første elbil på 80 grader nord? Har blitt kjørt på  Svalbard. "Hoppetussa" Subaru van 4-hjulsdrift ombygget med jetflystarter til eldrift.  94.000 kilometer på Think-originalpakken. Nå 19 luftkjølte blokker fra '95. Think Traveler elassistert sykkel.   http://www.austinev.org/evalbum/807 og http://www.austinev.org/evalbum/809

Elmo

I slutten på tråden Saab tenker på Think er det et godt forslag som kanskje lokalforeningen kunne gripe fatt i og organisere til ?!
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

elox

Jeg kunne tenke meg å knytte meg til Oslo og omegn elbilforening! Holder til i Buskerud, på grensen til Asker!

Hva gjør jeg?
Th!nk 2008, kjørt 40000

Nå Leaf Tekna reg 27.1.2014

ilmarw

Sitat fra: elox på fredag 20. mars 2009, klokken 09:50
Jeg kunne tenke meg å knytte meg til Oslo og omegn elbilforening! Holder til i Buskerud, på grensen til Asker!

Hva gjør jeg?
Send en mail til oslo[at]elbil.no

ilmar
Polestar i bestilling

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA