Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Om Transnova og Ishavsveien

Startet av bkv, mandag 17. november 2014, klokken 20:21

« forrige - neste »

Icenor

Årsaken til at jeg ikke kan bruke elbil nå på vinteren er mangelen på hurtigladere mellom Drammen og Sandefjord. Jeg forstår ikke argumentet til Ishavsveien om at teknologien ikke er her. Jeg har da ikke hatt noen problemer med GrønnKontakt sin løsning i hele 2014. La noen andre få midlene hvis de ikke klarer å gjøre jobben.
P85
Model 3 - reservert

Gordon Retriever

Transnova viser tegn til ryggrad! :o

SitatIshavsveien har i prinsippet blokkert utvikling av et tilbud langs E18 sørover fra Drammen. Det er bedre at operatører som avventer teknologisk utvikling også avventer søknad om støtte til det tidspunktet de faktisk ønsker å gjøre investeringer.

Rio

Da får vi håpe at Elbilforeningen skriver et brev til Samferdselsdept. om ikke å "vise nåde" og godta noen utsettelser.

Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA