Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ønskes: Noen som har sjekke US-LEAF batteripakke og evt. bytte celler.

Startet av TorC, fredag 04. april 2014, klokken 23:40

« forrige - neste »

TorC

Jeg har en ekstra batteripakke til LEAF som nå står løs på henger.  Jeg skulle gjerne ha sjekket pakken for å se om den har skader. Hvis den er OK skulle jeg gjerne også ha sjekket min egen pakke, og enten byttet den ut hvis den løse pakken er bedre. Eller aller helst ha plukket ut de beste cellene fra begge og laget en "best of" pakke.

Siden jeg holder til i Vestfold, og Leaf har begrenset rekkevidde hadde det vært fint om det ble gjort på Østlandet et sted. Jeg kan levere både bil og pakke.

Pris blir vi sikkert enige om.

2011- US Leaf. Elton. Solgt med sorg.

2019- Norsk Kona. Elma. Flott bil, men møkkaselger hos forhandler i Sandefjord.


Gullkysten,Sandefjord, sentrum.

OneMore

Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

sven erik

denne er vist nesten som et helt batteri   det var spesielle plate batterier som er presset sammen   
så om en skal bytte en og en del må en ha spesiel kunskap  det er ikke som vanlige  batterier

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA