Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Lademuligheter Oslo - Malmö

Startet av Chlangum, torsdag 03. april 2014, klokken 14:02

« forrige - neste »

Chlangum

Tenkte meg en tur til Malmö mai måned en gang.
Kjører helt bra Bergen og lading er helt plankekjøring helt til Sarpsborg.

Men videre nedover er jeg i ukjent territorium.

Tenkte å time det slik at jeg ankom Sarpsborg på kvelden og overnattet et sted der mens bilen fullades på Inspiria (eller andre plasser (forslag?))

Uppladding.no sier det er en lademulighet på Statoil Lassabacka i Varberg. De er åpent til 22:00 så det bør jeg rekke uten problemer fra Sarpsborg. Noen som har erfaring med å lade her? Ser at de beskriver i uppladding at man bør spørre betjeningen pent før man kopler seg i.

Har aldri vært i Varberg. Noe å ta seg til mens man lader der?

Tar gjerne imot forslag og erfaringer.

CL
Neste år er garasjen endelig 100% amerikansk igjen. (okey da, 66.67% hvis man regner med sykkelen)

Tesla Model S P85+. Perlemorhvit med mørke felger og full pakke - 416hk 600nm
71 Plymouth Barracuda 340. Lemonyellow med 18" cobra felger - 383 din.hk 542nm (nylig bremset c",)
99 KTM LC4. Svart/orange med svarte 17" supermoto felger - ca 60hk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA