Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ikke kappkjør med Porscher

Startet av Morten Sandvik, tirsdag 01. april 2014, klokken 22:54

« forrige - neste »

Klykken

Sitat fra: Siggen på fredag 04. april 2014, klokken 16:45
Det er flere fabrikanter som har bensinmotorer med både turbo og kompressor.
Ikke Mini. Og nye minien er tyngre enn 1100kg. Men det er off topic. :P
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Car-El

NEI! Der røyk æ på en smell.
Sett på Macan, det skulle ikke skje. Men æ så at bilen satte seg og begynte å skyte fart... Så kjørte æ opp på siden! Domme domme mæ. Det skulle ikke mere til enn en Porsche Macan (eller noe sånn) på prøveskilt.  Æ har ingen ryggrad! :(
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

sindrej

Sitat fra: Car-El på onsdag 09. april 2014, klokken 16:14
NEI! Der røyk æ på en smell.
Sett på Macan, det skulle ikke skje. Men æ så at bilen satte seg og begynte å skyte fart... Så kjørte æ opp på siden! Domme domme mæ. Det skulle ikke mere til enn en Porsche Macan (eller noe sånn) på prøveskilt.  Æ har ingen ryggrad! :(
Unnskyld, men hæ ??  ???  Jeg tror du har kjørt fra en Porsche, men er jammen ikke sikker.

Quattro

Skriv norsk eller nynorsk er du snill :-)
Bil mottatt 27.03.14
P85, Blå, 19", med alt untatt dobbeltlader, dokkeseter og vinterpakke.

Philip Marlowe

Det der var vel ikke vanskelig å forstå. Han røk på en smell = han kolliderte.
Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

Car-El

Nei da, bilen e like hel. "Lappen" e ennå i pengboka. Og ingen gebyr eller bot fra politi-lensmannen.

Men æ har vært flåkjæfta med å være aktsom og hensynsfull i trafikken. For å så jage en "styla Audi Q5"! Som sakt, æ her ingen ryggrad. Men du verden kor gøy! Æ håpe det ikke gjentar sæ.
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

SK901

Sitat fra: Quattro på onsdag 09. april 2014, klokken 17:35
Skriv norsk eller nynorsk er du snill :-)


+1

Har selv dialekt - men finner det til tider irriterende å måtte tolke et innlegg på dialekt. Foretrekker helt klart bokmål/nynorsk - da unngår man misforståelser og slikt! :-) Nå var ikke Carl-El særlig vanskelig å forstå, men det er andre på forumet som skriver noe vanskelig.

Car-El

Jeg skal prøve.
Mitt forslag er å gi f... i å lese det jeg skriver.
;D
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA