Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Flere sidevalg på tråd-lista

Startet av cra, lørdag 29. mars 2014, klokken 01:15

« forrige - neste »

cra

Når man går på et delforum og ser lista over tråder så har tråder med mye trafikk ei liste over sider man kan hoppe til. Den ser ut omtrent slik:

1 2 3 .... 14

Hadde det vært mulig å fått den på formatet 1 2 3 .... 12 13 14 slik at man ikke trenger å bla seg så langt tilbake? Spesielt i Tesla-forumet hadde dette vært snertent, siden et par dagers fravær medfører at man trenger å komme inn litt før slutten for å ta igjen det forsømte.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Elmo

Hvorfor, eller hvor ofte, skal du langt tilbake?? Eller mener du langt frem, til nyeste innlegg??

For da er løsningen å sette opp profilen til å vise nyeste innlegg øverst. Egentlig utrolig at ikke det er default.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

cra

Tanken er at når je gskal innom en tråd som jeg har vært innom tidligere (f.eks. ukentlig) så kan jeg lett nå start og slutt, samt side 2 og 3. Vanligvis er det innenfor en av de tre siste sidene jeg skal til, og ved å ha de tre siste i tillegg til de tre første hadde gjort dette enklere/kjappere. Slett ingen big deal, jeg klarer fint å hoppe et par sider tilbake fra siste.

Det som kanskje hadde vært enda najsere (i alle fall for en nerd som meg) hadde vært en "hover-text" på hver enkelt side som viser dato for første/siste innlegg på sida, slik at det er lett å se hvilken side man skal gå til for å komme til der man sist var. Regner ikke med at det blir laget noe slikt; det er bare en ide som kom akkurat nå; jeg er kanskje litt i programmeringsmodus etter å ha mekket "Back to the future"-klokke til Teslaen. :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA