Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hovedsikring i Renault Partner 1999

Startet av kokofi, mandag 31. mars 2014, klokken 19:58

« forrige - neste »

kokofi

Jeg har en Renault Partner med årsmodell 1999.
Jeg vil gjerne å gjøre stor reset av elektronikken og shifte baterii 12V. Hvor er hovedsikringen i denne modellen? På denne siden: elbil.no/wiki/PSA:How-to jeg fant informasjon og bilde, men min modell har ikke hovedsikringen her (A). Hvor kan jeg finne hovedsikringen i min bil?

Elmo

#1
Renault Kangoo eller Peugeot Partner ??

Peugeot Partner har tilsvarende hovedsikring omtrent samme sted som Saxo/P106 (som bildet du nevner er fra), dvs på siden av den store svarte kassen (med fire batterier inni).

Renault Kangoo er ikke "PSA" så der vet jeg ingenting om hvordan ting ser ut, eller om samme "stor reset" fungerer i det hele tatt.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

OleV

Hvis det er en PSA -Peugeot/Citroën er der sikring og modsvarende forbindelseskobling ved hver batterikasse, der er 4 - men da alle blokkene er i serie er det nok at ta bort bare een.
Men Renault Kangoo ??
Mvh. OleV
Clio electrique x 2
Saxo  x2
Berlingo x 1

Elmo

Hvis det er PSA, dvs. Partner eller Berlingo, du har så ser du "hovedsikringen" markert på dette bildet.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

kokofi

Tusen takk.
( Jeg kjøpte en Peugeot Partner. )

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA