Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Fikk nytt info brev fra Th!nk i dag.

Startet av Schled, tirsdag 28. oktober 2008, klokken 15:39

« forrige - neste »

espen

Med varmetråder i frontrute og effektivt varmeapparat tror jeg man lever komfortabelt uten timer for forhåndsvarme. Godt å høre at de holder prisene nede for de som bestiller i 2008. Løp og kjøp!

Laban

Sitat fra: espen på torsdag 30. oktober 2008, klokken 22:50
Med varmetråder i frontrute og effektivt varmeapparat tror jeg man lever komfortabelt uten timer for forhåndsvarme. Godt å høre at de holder prisene nede for de som bestiller i 2008. Løp og kjøp!

Håper Webastoen er bedre enn i den gamle da  ???.
Thinken blir knapt varm før jeg kommer frem til jobb, mens Buddyen blir god og varm i løpet av minutter. Håper de også har koblet Webastoen utenom tenningen slik at det går an å stikke innom barnehage, skole, butikk el. uten at den stopper.

Må si jeg liker timer funksjonen i gammel-Thinken som gjør at man kan sette seg inn i en varm bil og som stort sett holder varmen til jeg er fremme.
Trondheim
Tesla X LR Mai 23
Hongqi Feb-22
Metro-Buddy 2010
Wisper 905se city (elsykkel)
Tesla X 90D Nov-16

Ex: Think - 2002 (kjøpt ny, solgt 2012)
Ex: BUDDY - 2006

HHF

Det er ikke mulig å bestille den nye Thinken med Webasto. Jeg spurte og fikk et klart nei. 4 KW elektrisk varmeapparat er eneste varmekilde.
Eks 2000 mod P106, kjørte ca 28.000 km i den. 
Eks 2001 mod Think - kjørte ca 21.000 km i den.
Eks 2009 mod Think City, Zebra - kjørte ca 48.000 km den.
Eks 2013 mod Leaf - kjørte ca 58.000 km i den.
Nå BMW i3

el nino


el nino

#19
Beklager, jeg surret med sitatknappen. Men det jeg skulle si er at jeg drikker mest Argentinske og Italienske viner, og de ble friskmeldte i undersøkelsen ;D

Moderatoredit: Fjernet innlegg uten nytt innhold.

Griffel

Sitat fra: bosonic på torsdag 30. oktober 2008, klokken 22:37
Sitat fra: el nino på torsdag 30. oktober 2008, klokken 20:17

Det blir mange flasker god vin :P


OBS OBS, kjøp heller sprit eller øl, vin er usunt :o
http://www.abcnyheter.no/node/76694

Nei velg vin fra riktig land:
"Det var kun viner fra Italia, Argentina og Brasil som ikke gikk over terskelen på én THQ. "

Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

gv115

Har enn så lenge leveringstid i mars, og håper de har fått på plass hjelpeservo på styringen til da. Litt vanskelig å vite hva de mener med på nyåret.

Boogie

Sitat fra: el nino på torsdag 30. oktober 2008, klokken 23:18
Den leveres ikke med webasto. Desverre :-[

Da jeg snakket med dem i forrige uke ble det nevnt at de jobber med en Webasto løsning til bilene.
Denne blir da levert av Webastoleverandøren. Det kom ikke fram om det er oppvarming av vann eller luft.
Tønsberg:
Tesla Model Y 2023

Tidligere:
ca 11 stk Citroen Saxo/Peugeot 106
5 stk Citroen Berlingo/Peugeot Partner
4 stk Nissan Leaf

Har kjørt elektrisk siden 2001, og har hatt ca 20 elbiler. Totalt over 500 000 km.

GliX

Kan det være at de dropper timer for forhåndsvarme som ekstrautstyr fordi de planlegger det som en fremtidig oppgradering av Mindbox funksjonaliteten?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA