Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Klarlakk som flasser av

Startet av Leaftekna2018, onsdag 19. mars 2014, klokken 10:13

« forrige - neste »

Leaftekna2018

Hei
Oppdaget i går en flekk foran hvor det ser ut som klarlakken har blitt flekket av...

Noen andre som opplevd dette?

Bilen var ny i august 2013

Nordisk Leaf Tekna 2013 utgave,hentet i aug 2013 hos BNH-solgt 12.6.19
Nissan Leaf Tekna 2018 alt av utstyr kjøpt brukt 12.6.19
Skoda Enyaq sportline IV80X Racing Blue levert Mai 2022

BE

Det ser ut som en kollisjonsskade basert på sirkelbuene under området hvor klarlakken er flasset av. Noen som har bakket på bilen en gang den er parkert?
---------
21 CN-SR+
21 ID3 1st Max
---------

Mippen

Kan se ut som en skade etter kollisjon eller at man har vært borti noe ja. Har også opplevd på en gammel bil jeg hadde at klarlakken flasset av fordi jeg hadde feil dyse på høgtrykkspyleren.
Fremtiden er elektrisk.

Leaftekna2018

Bilen brukes til og fra jobb og henting i bhg.
alle stedene parkeres den med fronten inn mot vegg.
skiltet er ikke skadet! Så hva som har skjedd fremstår som merkelig for meg...

Ble oppdaget etter børsteløs vask med avfetting (møkkete bil) ingen brytning i møkka...
Nordisk Leaf Tekna 2013 utgave,hentet i aug 2013 hos BNH-solgt 12.6.19
Nissan Leaf Tekna 2018 alt av utstyr kjøpt brukt 12.6.19
Skoda Enyaq sportline IV80X Racing Blue levert Mai 2022

Mippen

Det skal ikke mer enn et hull på størrelse med en knappenål til for at lakken kan begynne å flysse under vask. Da får vannet tak under
Fremtiden er elektrisk.

Leaftekna2018

Hei

Sjekket av skadeavd på BnH økern hvor jeg ble godt og profesjonellt tatt i mot.
de måtte vaske bilen for å sjekke nøyere, og da flasset den mer av..
ingen merker etter skade eller stein..,så hos skadeavd var det ingen tvil.Den går på garantien.
nå venter jeg på behandling av saken hos Nissan som kunne ta 1-2 uker

fornøyd så langt;).
Nordisk Leaf Tekna 2013 utgave,hentet i aug 2013 hos BNH-solgt 12.6.19
Nissan Leaf Tekna 2018 alt av utstyr kjøpt brukt 12.6.19
Skoda Enyaq sportline IV80X Racing Blue levert Mai 2022

BE

---------
21 CN-SR+
21 ID3 1st Max
---------

MindViruz

skjønner ikke hvordan man kan tro at dette er etter en kollisjonsskade på det stedet på bilen.

Mippen

Meget bra. Liker forhandlere som tar kunden på alvor. Det er ikke lett å se hvilken type skade det er på et bilde i 2D, men ofte når lakken flasser av slik kan det være fordi den har fått seg en dunk eller at det har vært et lite hull i lakken slik at vann kommer under når man spyler med høgtykk, slik at lakken flasser av. Enkelte å skade bilen på rare plasser. Ting som stikker ut er ofte en synder. Tunge ting som dunker i bilen når du laster mm.  Men når de har sett på lakken og testet, så de har nok rett på verkstedet. =)
Fremtiden er elektrisk.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA