Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

E-Golf INTRO modell

Startet av Råde, onsdag 19. mars 2014, klokken 06:28

« forrige - neste »

Råde

Har selv bestilt en fullspekket bil og fikk bestillingen lagt inn kl 0902 den 25/2. Hadde derfor håpet på å være en av de første som fikk bil.

Sånn ble det visst ikke, for først blir INTRO-bilene produsert og levert. Disse er, etter hva jeg forstår, ferdigspekket fra fabrikk. Hva slags utstyr leveres disse med?
e-Golf | X75D

Kent

Sitat fra: Råde på onsdag 19. mars 2014, klokken 06:28
Har selv bestilt en fullspekket bil og fikk bestillingen lagt inn kl 0902 den 25/2. Hadde derfor håpet på å være en av de første som fikk bil.

Sånn ble det visst ikke, for først blir INTRO-bilene produsert og levert. Disse er, etter hva jeg forstår, ferdigspekket fra fabrikk. Hva slags utstyr leveres disse med?

Introbilene er vel biler som er bestilt til forhandler, de kan specces etter kundeønske.
Sarpsborg -
Night Blue E-Golf - 30.07.14 125kkm solgt 18.10.21
Mars Orange/Cherry Black Kia E-Soul 64kwh Exclusive 14.10.21

Råde

Nei, biler som er såkalte introbiler, er merket med E-GOLF 115HK INTRO i kontrakten i steden for E-GOLF 115 5D.

Etter hva jeg forstår er disse introbilene noe importøren bare må ta imot. Ergo kan man ikke endre utstyr. Jeg har bare ikke fått det klart hvilket utstyr de leveres med.
e-Golf | X75D

iAnders

Det finnes INTRO LÅST (kan ikke endre spec), INTRO (kan endre spec) og E-GOLF 115 5D . Jeg vet ikke hvordan INTRO LÅST er specet, men tror dette er noen få biler som først og fremst er tiltenkt som demobiler.

Stikkkontakt

Min mors e-Golf skal visstnok leveres ca uke 26. Dette var en bil som lå inne i bestilling,men som kunne spesifiseres etter ønske.

lightningii

Jeg hat bestilt park sensor forran og bak, det er oppgitt i prislisten til Møller til 4200kr
Så står det parkerings assistent oppgitt til 5500kr
Men det står ikke noe om at dette må kombineres med park sensorer..
Vil det si at hvis man velger park ass så er det inkl park sensorer? Eller kommer det i tillegg??

helgolf


Råde

Ergo: Bare å ta assistenten...

Har selv tatt med ryggekameraet også (til ingen penger). Mest fordi bilen er så stille = lettere å rygge over intetanende unger.
e-Golf | X75D

jamez

Behøver ikke assistenten ryggekamera og sensorer for å få fungere? Sånn sett burde vel assistent erstatte begge,  eller?

Råde

Nope. Assistenten trenger bare sensorene, så det er bare sensorer som er med når du velger assistent...
e-Golf | X75D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA