Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lade Apper - inn og utland

Startet av Cato76, tirsdag 18. mars 2014, klokken 22:18

« forrige - neste »

Cato76

Hvor finner vi ladestolper, hva er prisene, hvilken strømstyrke gir de enkelte eller hvordan aktiveres ladepunktene???

Det finnes mange Apper der ute. Så hva om vi deler erfaringer her. Hvilke gir best oversikt i Norge, Sverige, Danmark eller videre sørover.

Ladestik.dk liker jeg personlig, da man lett får oversikt over strømstyrke (rød/blå eller schulko) og sortert på postnummer.

Her er skjermbilde av mine Apper.
:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

Sirka

Fant en app som jeg håper har bommet med en desimal på pris pr. minutt ...:

- Mangeårig fornøyd medlem av Bildeleringen i Bergen
- i3 fra 05.03.14
- Venter på PS2-levering i juni->juli->august->september->oktober ... :/

OW

Sitat fra: Sirka på fredag 21. mars 2014, klokken 22:03
Fant en app som jeg håper har bommet med en desimal på pris pr. minutt ...:

Hva heter denne appen?
Model S P85 perlehvit, 19", sort og CF interiør, CF spoiler, panorama, tech-pakke, parkeringssensor, lydstudio, sikkerhetspakke, lyspakke og pakkehylle.

Sirka

#3
Hmmm ... Lette etter den nå, og fant den ikke igjen. Kan se ut til at utgiver (WTW as) har endret navn på den - og i tillegg satt et langt greiere (tenkt) prisnivå ... Den inneholder bare ladestasjoner i Trøndelag.

https://itunes.apple.com/no/app/gocharge/id834494504?l=nb&mt=8

Edit: Jeg finner forresten ikke den appen som heter "Ladestasjoner" i første innlegg ...?
- Mangeårig fornøyd medlem av Bildeleringen i Bergen
- i3 fra 05.03.14
- Venter på PS2-levering i juni->juli->august->september->oktober ... :/

OW

Sitat fra: Sirka på tirsdag 25. mars 2014, klokken 12:10
Edit: Jeg finner forresten ikke den apper som heter "Ladestasjoner" i første innlegg ...?

Jeg sliter også med å finne denne.
Model S P85 perlehvit, 19", sort og CF interiør, CF spoiler, panorama, tech-pakke, parkeringssensor, lydstudio, sikkerhetspakke, lyspakke og pakkehylle.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA