Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvorfor er det så mange som bruker samme avatar???

Startet av JohanH, onsdag 12. februar 2014, klokken 10:02

« forrige - neste »

JohanH

Bare en liten kommentar fra min side: Da jeg leser på forumet så noterer jeg at det er veldig mange som bruker samme avatar (det lille bildet knyttet til profilen) f. eks. et bilde av Curt Cobain eller Bruce Willis. Jeg personlig syns det blir litt forvirrende da jeg tenker fort det er samme bruker, men så er det 5-6 ulike brukere som alle har bilde av Bruce Willis f. eks. Skjønner ikke helt poenget med dette jeg... Enten ikke bruk noen avatar eller bruk en unik. Eller er jeg ute å kjører?

cra

Det er begrenset antal avatarer tilgjengelig, og ikke alle gidder å laste opp sin egen. Personlig ser jeg alltid på navnet, ikke avataren, og legger knapt merke til dem. (Noen stikker seg litt ut, men jeg aner ikke hvem som har hilke). Sikkert en vanesak.

Det eneste som har vært litt irriterende med avatarer (i mine øyne) var disse som tok halve nettleservinduet pga størrelsen.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

elektrolux

Jeg er enig med Johan.

Ser mer på avataren enn på navnet, men har egentlig gitt opp alle Bruce Willies'ene.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Focus

Sitat fra: elektrolux på torsdag 13. februar 2014, klokken 18:24
Jeg er enig med Johan.

Ser mer på avataren enn på navnet, men har egentlig gitt opp alle Bruce Willies'ene.
Din avatar er jo borte nå det er bare en X
Stavanger
Buddy 2006 solgt
I-MIEV 2011 solgt
Ford Focus 2013 solgt
Zoe 2019

Sirka

- Mangeårig fornøyd medlem av Bildeleringen i Bergen
- i3 fra 05.03.14
- Venter på PS2-levering i juni->juli->august->september->oktober ... :/

cra

Sitat fra: elektrolux på torsdag 13. februar 2014, klokken 18:24
Ser mer på avataren enn på navnet, men har egentlig gitt opp alle Bruce Willies'ene.

Jeg velger å ta det som et kompliment! (trur jeg....)  ;D ;D
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

erikf

Sitat fra: cra på søndag 23. februar 2014, klokken 20:48
Sitat fra: elektrolux på torsdag 13. februar 2014, klokken 18:24
Ser mer på avataren enn på navnet, men har egentlig gitt opp alle Bruce Willies'ene.
Jeg velger å ta det som et kompliment! (trur jeg....)  ;D ;D
Her kan du uansett få et: Din avatar er jo totalt legendarisk! Tok en stund før jeg oppdaget årsaken til at ansiktet ditt var halvveis avskåret.
Bergen - Leaf 2012-2019 - model3 2019-

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA