Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla Web Browser - Google Chrome i slutten av 2014

Startet av AllanW, onsdag 05. mars 2014, klokken 20:31

« forrige - neste »

AllanW

Sikkert flere som har sett den "nyheten" her.
Men gleder meg veldig til det.
Web browseren blir mye hurtigere og man får også kanskje ett Android operativ system hvor man kan legge inn apps.
Det hadde vært helt perfekt å kunne se på filmer eller serier mens man lader bilen :).
Enten fra USB , YouTube eller Netflix.
http://www.cnbc.com/id/101136771

Også lurte jeg på om det er noen her som har erfaring med parkering på Gardemoen med at lade kabelen står i ?
Man kan jo bruke Tesla appen å skru av ladingen når den har nådd 90%.
Kan man fortsatt styre bilens lading hvis man bruker en annen kabel enn UMCen? (Tenker på de 12v problemene som har vært pga den).

BMW 320D Touring 2006
Tesla Model S 85kwh - Svart m/Mellombrunt Nappa Skinn , Klar Abachi-tre , Tech Pakke , Parkering Sensor , Vinter-pakke , Lydstudio-pakke , Aktiv Luftfjæring , Dobbeltlader , Supercharger , Panorama-tak.

Chlangum

Står vel mye om lading i denne linken her: http://elbilforum.no/forum/index.php?action=post;topic=12860.0;last_msg=192723

Siden jeg er bergenser har jeg ikke lest denne tråden i detalje så du får unnskylde meg hvis den er lite relevant.

Selv så står men bil i dette øyeblikk på langtidsparkering på Flesland uten å lade mens jeg er 4 dager på kurs i Massy, Frankrike. Nettopp pga 12 volt feilmeldinger. Selv har jeg aldri gått helt flat på 12 volt batteriet men jeg har sett at hvis jeg kommer til bilen noen timer etter den er ferdigladet så har bilen gått i deep sleep selv om jeg ikke har aktivert "energi saving mode" og med feilmeldingen "12 V battery power low. Car may shut down unexpectedly"

Tenker at den gjør det for å utsette å gå helt tom på 12 volt batteriet.
Neste år er garasjen endelig 100% amerikansk igjen. (okey da, 66.67% hvis man regner med sykkelen)

Tesla Model S P85+. Perlemorhvit med mørke felger og full pakke - 416hk 600nm
71 Plymouth Barracuda 340. Lemonyellow med 18" cobra felger - 383 din.hk 542nm (nylig bremset c",)
99 KTM LC4. Svart/orange med svarte 17" supermoto felger - ca 60hk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA