Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vi spurte Venstre i Oslo om når det kommer flere ladeplasser i Oslo

Startet av sveander, torsdag 09. oktober 2008, klokken 10:40

« forrige - neste »

sveander

Jeg ser dere kjempet for flere stasjoner på budsjettet i Oslo

Når kommer de neste stasjonene i Oslo. Det er behov for flere mellom Grønland og Vika

Vet dere noe om dette?

Mvh Elisabeth
Lykkelig eier av Buddy



Hei!


Det skal settes opp 100 ladestasjoner hvert år i 2008 og fire år fremover - tilsammen 400 ladestasjoner. Dette har Venstre foreslått i budsjettbehandlingen i fjor, og fikk de øvrige borgerlige partiene til å gå med på det.


Arbeidet går etter de rapporter vi har fått som planlagt.


Bystyret har ikke sagt noe om plassering, Det er blant annet opprettet en ordning der private kan søke om tilskudd til etablering:


http://www.oslo.kommune.no/article120204-7690.html



Med vennlig hilsen
Eivind Nikolaysen
Oslo Venstre
Tidligere 2 x Buddy. Nå E-UP
Får snart en Skoda Enyaq


sveander

Nå sto det jo mer om ladeplasser i den Infoavisen vi alle fikk i postkassen fra Oslo kommune her om dagen.

Mitt poeng er at det er vanskelig å få en fremdriftsplan for dette.
Men nå kommer det jo plasser i Kongensgate ved Akerhus festning hvor vi kan stå i inntill 8 timer. Jeg savner plasser mellom Vika og Grønnland.
Tidligere 2 x Buddy. Nå E-UP
Får snart en Skoda Enyaq

ilmarw

Polestar i bestilling

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA