Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bilder av i3

Startet av TAS, tirsdag 18. februar 2014, klokken 18:32

« forrige - neste »

jensjacob

#75
Sitat fra: Nodland på søndag 08. mai 2016, klokken 18:21
Måtte ta no bilder etter jeg hadde lagt om til sommerhjula :)






Kan du ikke tage et billede af bilens højre side også ?
Jeg vil gerne se om det er rigtigt at fælgene er ens på begge sider  :D

Jeg spørger fordi jeg ikke er stødt på nogen i3'ere her i Danmark endnu med retningsbestemte fælge.
Fik jeg sagt at jeg er fundamentalt imod syntetisk støj >:( , assistentsystemer der involverer bremse og styretøj samt selvkørende biler på offentlig vej :'( ?

NightBlue e-Golf leveret d.11/9 2015 :) :)

JorgenM

Min 2014-modell har retningsbestemte felger, men BMW sluttet desverre med det fra 2015-modellene så der er alle 4 felgene like.
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

jensjacob

#77
Sitat fra: JorgenM på tirsdag 31. mai 2016, klokken 18:29
Min 2014-modell har retningsbestemte felger, men BMW sluttet desverre med det fra 2015-modellene så der er alle 4 felgene like.

Ja, ok, men er dine retningsbestemte fælge ens alle fire ? Dvs. at de to fælge på den ene side kommer til at løbe modsat rundt i forhold til mønsteret ? Det er det jeg mener.
Fik jeg sagt at jeg er fundamentalt imod syntetisk støj >:( , assistentsystemer der involverer bremse og styretøj samt selvkørende biler på offentlig vej :'( ?

NightBlue e-Golf leveret d.11/9 2015 :) :)

02jan

Skoda Enyaq 80x, Gjøvikbanen og Scott Spark/DBS 800 Offroad

JorgenM

Sitat fra: jensjacob på tirsdag 31. mai 2016, klokken 19:01
Ja, ok, men er dine retningsbestemte fælge ens alle fire ? Dvs. at de to fælge på den ene side kommer til at løbe modsat rundt i forhold til mønsteret ? Det er det jeg mener.

Her er bilder av begge sidene på min. Nyvasket idag til og med :)
Dette er sommerfelgene mine. Vinterfelgene er lik de Nodland har som sommerfelger, de er også høyre- og venstrespesifikke på min.
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

jensjacob

Loving it  :D
Så du var heldig at få fælge der passer rigtigt på begge sider. Jeg synes jeg har hørt at det ikke altid var tilfældet.
Fik jeg sagt at jeg er fundamentalt imod syntetisk støj >:( , assistentsystemer der involverer bremse og styretøj samt selvkørende biler på offentlig vej :'( ?

NightBlue e-Golf leveret d.11/9 2015 :) :)

Strøm Tycoon


Strøm Tycoon


Strøm Tycoon

Ett til fra i går, med vidvinkel.


Trond.m

@model3citizen. Utrolig imponerende !!. Å ta bilder med denne kvaliteten er ikke enkelt. Er du en svært dyktig amatør eller proff ?

Strøm Tycoon

Sitat fra: TM på mandag 13. juni 2016, klokken 22:09
@model3citizen. Utrolig imponerende !!. Å ta bilder med denne kvaliteten er ikke enkelt. Er du en svært dyktig amatør eller proff ?

Er nok som amatør å regne, selv om jeg har tatt enkelte betalte oppdrag opp gjennom tidene.

john

Sitat fra: model3citizen på mandag 13. juni 2016, klokken 20:47
Ett til fra i går, med vidvinkel.



Hei
Synes bilen din ser matt ut (Frozen matt, ikke uvaska matt) :-)
Har du gjort noe med den? Folie?

Vurderer klar Xpel eller liknende når jeg får min, så jeg er litt interessert om andre har gjort tilsvarende.

Haralda

Lurer også om noen har behandlet den svarte utgaven (Fluid Black) tilsvarende erfaringene med dette? Kanskje også med bilder...? (Jeg har Fluid Black i bestilling)

Protonic Bleu

Sitat fra: john på onsdag 15. juni 2016, klokken 09:53
Sitat fra: model3citizen på mandag 13. juni 2016, klokken 20:47
Ett til fra i går, med vidvinkel.



Hei
Synes bilen din ser matt ut (Frozen matt, ikke uvaska matt) :-)
Har du gjort noe med den? Folie?

Vurderer klar Xpel eller liknende når jeg får min, så jeg er litt interessert om andre har gjort tilsvarende.
Sitat fra: model3citizen på søndag 01. november 2015, klokken 21:10
I morgen henter jeg bilen ... spent på se resultatet IRL.





P.S. Ikke la dere lure av fargen på maskeringen, dette er fra en tidligere jobb på en annen bil. Her er gjennomsiktig rubberspray som lar dybden og "spillet" i fra lakken under skinne gjennom. Uendelig mye finere enn folie og farget "spray" som ser alt for "plastikk" ut i mine øyne.

moonbuggy

Vi er forskjellige. Jeg undrer meg over alle dere som legger så mye arbeid i styling av I3. I utgangspunktet er jo bilen en skikkelig "ugly duckling", men med en viss sjarm i stil med Citroen CV.

Min filosofi er å la bilen være i fred og ta alderens skrammer når de kommer. Det er ikke særlig mye som ruster på denne bilen og som med Citroen CV, det er ikke et perfekt ytre som er sjarmen med bilen, men nyskapingen og formen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA