Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bilder av i3

Startet av TAS, tirsdag 18. februar 2014, klokken 18:32

« forrige - neste »

Klykken

Hehe, ser den.
Klar over at mange kaller voks for polish. Mange kaller datamaskinens skjerm for harddisk også. ;D
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Ingeniøren

Sitat fra: ENY på onsdag 30. mars 2016, klokken 15:17
Ok. Jeg vurderer å kjøre bilen rett til lakkforsegling hos profesjonelle med en gang vi henter der for å unngå riper, slik flere her har nevnt.

Kjøpte bil i oktober og sa til selger at jeg var litt skeptisk til å kjøpe bil og kanskje ikke få vokset den før vinteren, hvorpå han ga meg en gratis Meguiar's lakkforseglig. Har vært god å ha i vinter  :)
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

Ingeniøren

Sitat fra: Klykken på onsdag 30. mars 2016, klokken 15:11
Nei, i utgangspunktet ikke. Kanskje å unngå høy varme, da bilens karosseri er en plast/karbonblanding. Men med en DA-maskin skal det godt gjøres å få det for varmt uansett.

Bør man ikke ligge unna bakplate av glass men vanlig hardvoks ?
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

ENY

Sitat fra: Ingeniøren på onsdag 30. mars 2016, klokken 19:30
Sitat fra: ENY på onsdag 30. mars 2016, klokken 15:17
Ok. Jeg vurderer å kjøre bilen rett til lakkforsegling hos profesjonelle med en gang vi henter der for å unngå riper, slik flere her har nevnt.

Kjøpte bil i oktober og sa til selger at jeg var litt skeptisk til å kjøpe bil og kanskje ikke få vokset den før vinteren, hvorpå han ga meg en gratis Meguiar's lakkforseglig. Har vært god å ha i vinter  :)

Hvor du handlet bil da? Ha bestandig vært veldig godt fornøyd med BMW- verksted rundt om, så det forbauser meg ikke at de tilbudte dette :)
2016 BMW I3 High Voltage pluss pluss
2011 BMW 320D xDrive Touring- solgt
2006 BMW 320D Touring- solgt
2004 BMW 316I Sedan- solgt

Lidenskap for BMW

JorgenM

Da vi bodde i London og hadde en 3-serie på BMW-verksted, selv for de minste ting, var vask og polering alltid inkludert i servicen. Sikkert inkludert på regningen også, men alltid hyggelig å hente ut en strøken bil :)
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

Ingeniøren

Sitat fra: ENY på onsdag 30. mars 2016, klokken 20:33
Sitat fra: Ingeniøren på onsdag 30. mars 2016, klokken 19:30
Sitat fra: ENY på onsdag 30. mars 2016, klokken 15:17
Ok. Jeg vurderer å kjøre bilen rett til lakkforsegling hos profesjonelle med en gang vi henter der for å unngå riper, slik flere her har nevnt.

Kjøpte bil i oktober og sa til selger at jeg var litt skeptisk til å kjøpe bil og kanskje ikke få vokset den før vinteren, hvorpå han ga meg en gratis Meguiar's lakkforseglig. Har vært god å ha i vinter  :)

Hvor du handlet bil da? Ha bestandig vært veldig godt fornøyd med BMW- verksted rundt om, så det forbauser meg ikke at de tilbudte dette :)

Bilia Drammen (i Lier....). De gjør det selv med full garanti  :)
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

ENY

Sitat fra: Ingeniøren på torsdag 31. mars 2016, klokken 06:50
Sitat fra: ENY på onsdag 30. mars 2016, klokken 20:33
Sitat fra: Ingeniøren på onsdag 30. mars 2016, klokken 19:30
Sitat fra: ENY på onsdag 30. mars 2016, klokken 15:17
Ok. Jeg vurderer å kjøre bilen rett til lakkforsegling hos profesjonelle med en gang vi henter der for å unngå riper, slik flere her har nevnt.

Kjøpte bil i oktober og sa til selger at jeg var litt skeptisk til å kjøpe bil og kanskje ikke få vokset den før vinteren, hvorpå han ga meg en gratis Meguiar's lakkforseglig. Har vært god å ha i vinter  :)

Hvor du handlet bil da? Ha bestandig vært veldig godt fornøyd med BMW- verksted rundt om, så det forbauser meg ikke at de tilbudte dette :)

Bilia Drammen (i Lier....). De gjør det selv med full garanti  :)

God service. Nå henter jeg vår bil i slutten av april, så har jeg ikke været å skylde på, men jeg kan prøve. Uansett så har jeg bestilt time hos Scandic Shine hos en dyktig kar i Drøbak som inkluderer følgende;

- Grundig utvendig vask samt kjemisk lakkrens.

- 1.stegs glanspolering for å fjerne mindre defekter i lakken etter transport/klargjøring samt for å skape best mulig heft for coatingen.

- 2 lag med Polishangel Cosmic V2 coating

- Alt glass får egen ruteforsegling

-Felger får egen felgforsegling

- Dekk blir behandlet med eget produkt for dekk/gummi

- All stål/krom blir beskyttet med egne produkter for dette.



Grunnet herdetid på coatingen er det her snakk om en jobb som vil ta 1½ dag. Prisen for dette ligger på 5750.- inkl. mva


Trur det blir veldig bra :)

2016 BMW I3 High Voltage pluss pluss
2011 BMW 320D xDrive Touring- solgt
2006 BMW 320D Touring- solgt
2004 BMW 316I Sedan- solgt

Lidenskap for BMW

bromm

Lite med "bilder" her inne for tiden  ::) :o ;)

Sungrazer

Du får bidra litt selv da... ;)
2015 BMW i3 - Charged (solgt ved 78k km)
2018 BMW i3 - FC LCI Imperial Blue Metallic (solgt ved 102k km)
2021 BMW iX3 - FC Carbon Black Metallic

Strøm Tycoon


TorAtle

Vårrengjøring i byen om dagen...her går en i3 med ladekladden hengende etter opp på lasteplanet :-/ Teslaen ventet på tur.

Polestar 2
Taycan Cross Turismo i bestilling

Strøm Tycoon

Endelig sommer





Gledelig syn Model S-eiere bare kan drømme om, ikke rust på bolter eller muttre engang :)



JorgenM

i3 med ADV.1-felger spesialtilpasset i3:

Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

Klykken

BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Strøm Tycoon


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA