Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sirkulasjonspumpen

Startet av nimbus, mandag 17. februar 2014, klokken 10:34

« forrige - neste »

PionerThink

Jeg kjøpte ny pumpe av Electrolux og skiftet selv. Kjøp to stk tenger av denne typen: http://biltema.no/as/?a=121027&language=no
Klem en rundt hver slange så slipper du søl nå du demonterer. Pass bare på at de nye pumpene har litt annerledes kontakter og du må derfor klippe ledningene. Da kan det kobles feil og pumpa får ikke full effekt når den går "gal vei". Sjekk reservoaret etterpå om det sirkulerer vann inn fra den lille slangen for å sikre deg at det kommer vann riktig vei! Husk også på å lufte ut av systemet etter at ny pumpe er innstallert. Jeg tok av fronten og løste den lille skruen på radiatoren som gjorde at mye innestengt luft kom ut. Ellers mener jeg å huske at det skal ligge noen beskrivelser av skifte av vannpumpe inne på forumet eller Wiki'en! Lykke til! Mvh PionerThink
Model Y LR Midn. Silver Met/Hvitt Interiør
Grå BMW i3 I01 2014-modell passert 100'km i daglig bruk i Kristiansand
Hvit i-Miev 2012, solgt
Grå Think 2001, USA-utgave, solgt.
BMW 120i Cab solskinnsbil
BMW X3 henger- og langtursbil, solgt.

aurba

Think City 2010, Lithium

cra

Jeg kjøpte en slik slangetang som aurba linker til (den første linken). Eneste tabben jeg gjorde var å kjøpe bare en, siden der er to slanger.....
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

elektrolux

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA