Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla Companion - Windows Phone/RT/Pro 8 App

Startet av satheesh.net, onsdag 12. februar 2014, klokken 08:11

« forrige - neste »

Brosme

Har brukt denne appen daglig siden jeg fikk bilen for 2 uker siden. Genialt.
Det eneste jeg savner er mulighet for å endre ampere under lading. Er det mulig å få til?
Det eneste jeg kan endre på lade verdi er setpunkt for Max lading. Eller et det noe jeg ikke skjønner.
2014 P85 | Grå | 21''Grå | Alt utstyr uten +.
2021 Model 3 LR Rød med hengerfeste.  Bestilt 09.04.21. Leveres........snaaaaaaart.

satheesh.net

Sitat fra: Brosme på fredag 04. april 2014, klokken 16:50
Har brukt denne appen daglig siden jeg fikk bilen for 2 uker siden. Genialt.
Det eneste jeg savner er mulighet for å endre ampere under lading. Er det mulig å få til?
Det eneste jeg kan endre på lade verdi er setpunkt for Max lading. Eller et det noe jeg ikke skjønner.

Det er dessverre ingen mulighet for endring av Ampere i API'et fra Tesla, i hvert fall ikke foreløpig. ;)

AndersinOslo

Gå langt utenpå appen til iOS. Gratulerer, flott laget!
Renault Kangoo electrique 2002-06
Tesla model s 2013-

satheesh.net

Sitat fra: AndersinOslo på lørdag 05. april 2014, klokken 10:28
Gå langt utenpå appen til iOS. Gratulerer, flott laget!

Takk! Og lenger går den i disse dager... ;)

Vi lanserer nå automatisk oppslag av service center, utsalgsplass, showrom, etc. Slik at man enkelt kan ringe, sende epost og navigere seg dit direkte. :D

PS! Ikke lansert enda, men kommer ila noen få dager.

Øggen

Må vel berre snart kjøpe en win. phone da  ;D

satheesh.net

#35
Sitat fra: Øggen på søndag 06. april 2014, klokken 12:41
Må vel berre snart kjøpe en win. phone da  ;D

Å bytte til en WP telefon er noe man "berre" burde gjøre først som sist - uavhengig av Tesla Companion App'en. ;)

Noe enklere, nytenkende, mer elegant og så stabilt skal man lete lenge etter. Dette kommer fra undertegnede som har prøvd alt av mobiler!
Let the flame war begin - just kidding... :P ;D

bosse

Jeg har også prøvd "alt", og er uenig med deg i karakteristikken av WP, men denne tråden er om appen din, så vi lar det ligge. ;)
S85 #245xx | MCRed | Dark Leather | Matte Abachi | Tech | Pano | Park | Subzero | Air | Sound | Light | Security | Dual Charger | 19" | Pirelli
Order 2013-09-24 | Prod 2014-01-25 | Transit 2014-02-04 | Prep 2014-03-13 | Estimated 2014-03-24 | Delivered 2014-03-18


satheesh.net

Hahaha... Da var vi igang ja... ;D ;)

Forresten kommer den nye versjonen ut til allmennheten om et par dager. Følger med i Windows Store etter oppdateringer.  :)

satheesh.net

Heisann!
Da er Tesla Companion for Windows RT/Pro ute også! ;)

Den er fortsatt i beta, men fungerer relativt tilfredsstillende.
Den kan lastes ned her: http://apps.microsoft.com/windows/en-us/app/20377c76-6ae6-4e58-b28c-cb503b7bdc90

Håper den faller i smak! ;D

Hassan

heisan, finnes denne for nedlasting for Windows 7 også ?
Tesla model S 85 Eier siden mars 2014

satheesh.net

Sitat fra: Hassan på tirsdag 17. juni 2014, klokken 08:32
heisan, finnes denne for nedlasting for Windows 7 også ?

Beklager, den finnes kun for Windows 8 og 8.1.

JTB

Får ikke denne til å virke på min Surface2. Operasjon mislyktes?
S85 grå - bekreftet 07.04.14 - levering 30.06.14

satheesh.net

Sitat fra: JTB på lørdag 05. juli 2014, klokken 06:25
Får ikke denne til å virke på min Surface2. Operasjon mislyktes?

Får du kontakt med bilen via mobilen eller VisibleTesla? Siden alt bruker samme API (tilkoblingsspråk) skal den virke. Får du derimot ikke kontakt, burde du sjekke dette først. Eller har du problemer med å starte selve programmet?

Breezec

Fungerer ikke på min Surface 2 heller. Android og VisibleTesla fungerer.
2022 Model 3 Performance

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA