Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvordan feste L'en for øvelseskjøring?

Startet av Camilla, mandag 10. februar 2014, klokken 21:08

« forrige - neste »

Asarin

Sitat fra: fonberg på mandag 07. juli 2014, klokken 13:53
L med sugekopp, jeg kjøpte min på Biltema eller Clas Ohlsson.

Jeg var forøvrig ute på første øvelseskjøring med min 16 år og én dag gamle datter i går, hun fant seg godt til rette i Teslaen  :)

Utrolig stilig gjort av deg, men personlig hadde jeg ikke hatt nerver til det. Go you, dad of the year. :)
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

fonberg

Sitat fra: Asarin på mandag 07. juli 2014, klokken 14:04
Sitat fra: fonberg på mandag 07. juli 2014, klokken 13:53
L med sugekopp, jeg kjøpte min på Biltema eller Clas Ohlsson.

Jeg var forøvrig ute på første øvelseskjøring med min 16 år og én dag gamle datter i går, hun fant seg godt til rette i Teslaen  :)

Utrolig stilig gjort av deg, men personlig hadde jeg ikke hatt nerver til det. Go you, dad of the year. :)

Takk for det, det gikk så fint så. Ungdommen er klar for framtida de, det gjelder bare for oss å la dem slippe til :)

18 i3 FC | 2017 S90D | 19 Ioniq | 00 Porsche 911 --- Model Y bestilt 31.3.2019, taes ut juni 22.

turbolurbo

Jeg har øvelseskjørt mye med min 16-årige datter i TMS. Dette i kombinasjon med konas manuellgiret fossilbil. Det er veldig bra å trene trafikkforståelse i Teslaen.

Magnetskiltet med L har vi festet med isolasjonstape på innsiden av bakruten.
2019 TM3P

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA