Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Påkjørt mens TMS var parkert...

Startet av Lokführer, onsdag 29. januar 2014, klokken 19:39

« forrige - neste »

ebbrey

Sitat fra: Lokführer på lørdag 01. februar 2014, klokken 08:13
Nå må jeg da ha brukt opp bulkekvoten for flere år!

Kjærringa i huset bruker opp all bulkekvoten vår :( Begge bilene står i mitt navn og har full bonus. Hittil har hun kun skadet sin egen bil.. men jeg er veldig fristet til å skrive over forsikringen i hennes navn istedenfor å snart bli anmerket med bonustap.

Nå sist.. helt utrolig. Var på et kjøpesenter. Ble oppskaka av å se en mus på panseret(!).. Rygga rett inn i en søyle.
11/2013 - 2018 Modell S
Bestillt Enyaq Sportline 80X alt unntatt bagasjeromspakke og Canton

smurf

Bra det ordner seg Lokfuhrer! Men han som kjørte på deg burde vært anmeldt for å stikke fra etter å ha kjørt på deg. Alt for mange slike drittsekker i trafikken  >:(
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

Lokführer

Helt enig smurf, han lærer jo ingenting av dette. For han koster dette ikke ei eneste krone, arbeidsbil... Attpåtil ha han ikke påtatt seg skyld, enda bevisene er klare. Akkurat nå virker det som mine "trusler" om 6mnd uten lappen, bot og regress nærmest "tvinger" ham til å skrive skadmeldingen bare for å få det ut av verden.
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

Lille Lance

Sitat fra: Lokführer på lørdag 01. februar 2014, klokken 14:38
Helt enig smurf, han lærer jo ingenting av dette. For han koster dette ikke ei eneste krone, arbeidsbil... Attpåtil ha han ikke påtatt seg skyld, enda bevisene er klare. Akkurat nå virker det som mine "trusler" om 6mnd uten lappen, bot og regress nærmest "tvinger" ham til å skrive skadmeldingen bare for å få det ut av verden.
Kanskje han lærer hvis 100 TMS'er møter opp utafor huset hans ... bare viser vår tilstedeværelse ...  ::)
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Kagex

Viser jo bare hva slags person han er når han til og med stikker av med en jobb bil, der jobben betaler.

synd at det er så mange uansvarlige folk
P29687

D.O

Nå:Mazda mx30, Proace electric,  Rav-4 , BMW M5, Fox Mustang og Haibike el sykkel
Bestilt/reservert:
Cybertruck
Før:
Hyundai Kona
Model 3 (kansellert for Kona'n)
Model S P85 -13
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA