Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla-treff i Trondheim lørdag 25. januar kl 10:00

Startet av bb, torsdag 23. januar 2014, klokken 14:02

« forrige - neste »

bb

Etter idé fra en på forumet her så oppretter jeg en egen tråd om Tesla-treff i Trondheim.

Hvor: IKEA Leangen i Trondheim på elbilparkeringen ved inngangen
Når: Lørdag 25. januar kl. 10:00

Vi venter på IKEA fram til ca. 10:15. Deretter kjører vi samlet til Best Western Stav ca. 12 km nordover. Der skal det være stor parkeringsplass og mulighet til å ta seg en kopp kaffe og se på bilene til hverandre.

Dere som kommer vil garantert bli filmet. Så hvis du ikke vil bli lagt ut på Youtube så må du si ifra. Det er jo litt stas å vise USA og resten av verden hvor stort Tesla-miljøet er i Norge.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

Cowboystrekk

Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

Frodebo

Hadde vært veldig gøy, men nå leverer jeg Audien til ny eier på lørdag, og TMSen har ikke kommet på plass. Kan kanskje sykle? ;-)
Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

bb

Det var synd da. Jeg håper å fylle opp parkeringsplassen på IKEA med Teslaer. Men da blir sikkert noen sure fordi de ikke får ladet...
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

JWinterburn

Tesla Model S85 Perlehvit.
Alt bortsett fra barneseter
#P23507
Levering uke 4 .. Søvnløs fram til da...

JonI

Desverre står min hos hell bil for skifte av støtfanger etter at en dude rygga på mæ nyttårsaften.  Blir litt utrygg når du må gi de på verkstedet opplæring på hvordan man starter når du leverer bilen  ???
Bil: "Gråtass" P+ grå/grå/grå  (P2318)

Trøndertesla

Hei Bjørn, jeg kommer innom og hilser på. Så kan vi ta en kjapp diskusjon om den andre videojobben samtidig og vurdere om det er realistisk å få det til.
Trondheim. Har kjørt en svart P85 siden 9. september

bb

Sitat fra: Trøndertesla på torsdag 23. januar 2014, klokken 17:14
Hei Bjørn, jeg kommer innom og hilser på. Så kan vi ta en kjapp diskusjon om den andre videojobben samtidig og vurdere om det er realistisk å få det til.
Det kan vi godt :) Ser fram til lørdagen!
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

fonberg

Jeg kommer med min grønne TMS.

Foreslår at de som har mulighet til det slår følge med Bjørn nordover til Stav gjestegård (ca. 12 km fra IKEA), når han setter kursen mot Østersund. Der er det greit å svinge av for å snu tilbake til E6, god plass til parkering om man vil ta en felles debriefing og evt. en kaffekopp inne - og mulighet for å fylle bensin  ;D Blivende TMS-eiere som kommer på IKEA kan jo evt. slenge seg med i et ledig sete på "kortesjen".
18 i3 FC | 2017 S90D | 19 Ioniq | 00 Porsche 911 --- Model Y bestilt 31.3.2019, taes ut juni 22.

Mhagen3


drFloyd

Hadde allerede planlagt å dra til IKEA på lørdag for å handle inn til vår eldste sønn som flytter hjemmefra samme dag. Skal derfor forsøke å få tid til å stikke bortom elbilparkeringa.

bb

#11
Sitat fra: fonberg på torsdag 23. januar 2014, klokken 17:34
Jeg kommer med min grønne TMS.

Foreslår at de som har mulighet til det slår følge med Bjørn nordover til Stav gjestegård (ca. 12 km fra IKEA), når han setter kursen mot Østersund. Der er det greit å svinge av for å snu tilbake til E6, god plass til parkering om man vil ta en felles debriefing og evt. en kaffekopp inne - og mulighet for å fylle bensin  ;D Blivende TMS-eiere som kommer på IKEA kan jo evt. slenge seg med i et ledig sete på "kortesjen".
Er det Best Western Stav som jeg finner på Google du snakker om? Det høres greit ut. Jeg tror vi heller bare venter på IKEA til ca. 10:15 og deretter kjører til Stav og har møtet der. Det er i grunnen litt stress å ha det på IKEA.

Edit: Første post er endret.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

Oreo

Det går nok som Stav Gjestegård på folkemunne ja.
Skulle mer enn gjerne tatt turen dit, men ungene skal på turnering som jeg (Tesla'n) må kjøre dem til.
God Harrytur.


Sent from a mobile device
Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
x-Tesla Model X, 100D 17.12.2017-12.04.2021
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13->

Li-Ion

Teslaeier siden 2013 :)

Togge

Det er helt vilt om vi klarer å stille mange.
Kommer direkte til Stav Gjestegård jeg. Kan sikkert bli nok biler på IKEA.
Hel-elektrisk bilpark.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA