Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hvilken mobil bør jeg velge til BMW i3

Startet av smukken, søndag 19. januar 2014, klokken 01:27

« forrige - neste »

crusader78

Hei.
Jeg har en LG G2 4.4 som jeg har problemer med å få spilt av lyd i bil fra mobil via blåtann.
Det som skjer er at telefon kobler seg fint til med blåtann og synker meldinger,telefonlister etc. Tale/anrop fungerer helt fint. Jeg får også til å spille musikk som er lagret lokalt på mobilen med mobilen sin interne spiller over på anlegget i bilen. Problemet er å få spilt av offline spillelister fra Wimp/Spotify på anlegg i bil. Jeg får startet avspilling men det kommer ingen lyd hverken i telefon eller i bilen.
Er det noen andre som har LG G2 som får det til å fungere?
iphone/ipad/ipod fungerer helt fint. Fikk også prøvd en Samsung Galaxy S3 mini i dag og her spilte det også helt fint.

Var innom på Bavaria og der hadde de ikke hørt om dette tidligere. Og hadde ikke noen forslag til hva som er feil Prøvde da å synkronisere min G2 mot en annen bil i butikken(ikke en i3) og fikk samme problem der. Så det er mye som peker mot telefonen.

Etter å ha lest litt på nettet så har jeg prøvd følgende uten hell.
Har prøvd å slette enhet fra bil og synkronisert inn igjen.
Har prøvd å spille av fra lokalt innhold på telefon via intern spiller på telefon for så å sette i gang Spotify/Wimp uten at det hjelpte.

Noen andre gode forslag?

smukken

Iphone 6 slippes iflg. "ryktebørsen" i løpet av Juli så jeg lurer på å prøve å klare meg uten ny mobil til da.
Tenkte og tenker enda på å kjøpe en Ipod touch, men det kommer visst en ny Ipod også, så da er det vel bare å smøre seg inn med tolmodighet. Har god trening i det nå. 8) 8) :) :)

http://www.itavisen.no/nyheter/iphone-6-kan-komme-i-juli-182008
BMW i3

crusader78

Ender nok også opp med å kjøpe ny mobil etterhvert, men er irriterende at akkurat den mobilen jeg har gjør at jeg ikke får.spilt av mine lister i bilen per i dag..

F1-gubben

Gammelt emne, men jeg har nyheter som passer bra her.
Jeg har vært i kontakt med BMW Facebook Team angående støtte for Windows Phone. Svaret var at dette er noe det for øyeblikket jobbes med og uten å love noen dato sa de at appen snart er klar. Skal vi håpe på innen 2015?
2004 BMW 530i - "Black-sapphire Metallic"
2017 BMW i3 - Fully charged - "Protonic Blue"
(bestilt) 2022 BMW i4 M50 Supercharged - "Portimao Blau"

AndesiteSilver_i3

Glimmmmrende!
Går greit med web.siden også men her savner jeg virkelig en fin og velfungerende app.
Krysser fingrene for at den kommer så snart som mulig.
Ja, vi håper på før 2015 :-)
- - - - - - - - -

AndesiteSilver_i3

- - - - - - - - -

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA