Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hentet ny bil - Susing i høyttaler med enkelte medier

Startet av willywonka, søndag 13. desember 2015, klokken 21:21

« forrige - neste »

willywonka

Sitat fra: Muffinman på mandag 14. desember 2015, klokken 11:23
Morsomt. Årsaken til at jeg spør er at jeg hadde hørt rykte om at man var tom for standardfelger og derfor leverte ut Cyclone på vinterhjulene. Spurte om dette ved utlevering, og da ble dette avkreftet. Årsaken til at min ble levert på slike felger var at det ikke var så mange som bestilte Sottozero, så de ville gjerne gjøre noe ekstra for de få. Syntes umiddelbart at dette hørtes noe merkelig ut, og du bekrefter jo langt på vei at det var svada.

Har for øvrig Hakka 8 på P85`en :)

Hehe, det er vel helt på sin plass at de bruker denne ekstraservicen for alt den er verdt :-)

Men tilbake til saken: Jeg har software 2.9.12 - og det suser fortsatt....

Muffinman

Det var snodig, på min bil ble det i orden etter oppdatering. Prøvd ctrl-alt-delete?

willywonka

Sitat fra: Muffinman på mandag 14. desember 2015, klokken 13:59
Det var snodig, på min bil ble det i orden etter oppdatering. Prøvd ctrl-alt-delete?

Nei. Tenkte på en hard restart. Feks skrujern mellom batteripolene. Da blir sikkert susingen borte?

Cobos

Willywonka, kan være du ikke vet, men mistenker det Muffinman tenker på er reset av først lille skjerm og så store skjerm.
Hold øvre knapper over scrollehjul inne i type 35sek så restarter dashbordet.
La den starte skikkelig så tar du å trykker inn scrollehjulene i 10sek da restarter den store skjermen. Kan ofte være lurt å gjøre det etter softwareoppdatering for det hender at noe henger igjen.

Cobos
Oslo
Model S85D
Hatt Model S fra 2013

willywonka

#19
Sitat fra: Cobos på mandag 14. desember 2015, klokken 23:51
Willywonka, kan være du ikke vet, men mistenker det Muffinman tenker på er reset av først lille skjerm og så store skjerm.
Hold øvre knapper over scrollehjul inne i type 35sek så restarter dashbordet.
La den starte skikkelig så tar du å trykker inn scrollehjulene i 10sek da restarter den store skjermen. Kan ofte være lurt å gjøre det etter softwareoppdatering for det hender at noe henger igjen.

Cobos

Haha. Takk! Jeg trodde det var en spøk! Dette må testes! Sender en stor beklager til Muffinman...


EDIT: Det er testet og det funket! KONGE!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA