Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Skrytebilder! :)

Startet av Lance007, søndag 12. januar 2014, klokken 01:45

« forrige - neste »

satheesh.net

Sitat fra: Stig O på torsdag 30. april 2015, klokken 14:05
I påvente av carbon center consol som jeg har bestilt for 1 1/2 år siden måtte jeg oppgradere interiøret litt med noen carbon logoer på nakkestøttene. Synes de var som laget for en logo der.

Det så faktisk ganske delikat ut. #vilha  ;)

Jeg har svarte skinnseter, så da må jeg ha hvit logo. Hvor får man tak i dette? ::)

HåkonE

Sitat fra: Stig O på torsdag 30. april 2015, klokken 14:53
Ligger på forrige side! Åpne i full størrelse så ser du logoene bedre.

Der var det ja. Fet bil du har. Det gjør seg med lakkering helt ned og litt karbon.  :)

Gjorde seg mye med logo på setene ja. Har sett det andre steder også, men da har det vært sydd inn i setet ($$$).

Er det bare klistremerker du har brukt? Litt vanskelig å se på bildet ditt (ser originalt ut på avstand). Ser de har noen ferdige carbon fiber dekaler på RPM Tesla, men med sorte skinnseter tenkte jeg å få laget noe (kanskje av stoff/sydd med lim bakside). Men har ikke helt bestemt meg for hva jeg tror blir pent.

Stig O

#362
Sitat fra: satheesh.net på torsdag 30. april 2015, klokken 15:57
Sitat fra: Stig O på torsdag 30. april 2015, klokken 14:05
I påvente av carbon center consol som jeg har bestilt for 1 1/2 år siden måtte jeg oppgradere interiøret litt med noen carbon logoer på nakkestøttene. Synes de var som laget for en logo der.

Det så faktisk ganske delikat ut. #vilha  ;)

Jeg har svarte skinnseter, så da må jeg ha hvit logo. Hvor får man tak i dette? ::)

Snakk med et trykkeri så får du sikkert laget noen i hvit med valgt størrelse. Finnes jo en del på ebay, men de jeg fant var enten for små eller for store(nosecone emblemet).Det er også en på USA forumet (rogbmw)som lager logoer til senterkopper som sikkert kan lage noen større på bestilling.

Hankys/ Jeg brukte veldig tynn carbon folie( samme på nosecone) og det ser veldig fint ut. Tåler mye behandling uten at det blir stygt. Har tidligere brent med laser på noen biler jeg har hatt med lyst skinn, men da må man ha løse nakkestøtter.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Taycan 4S Febr.2021
Bilder
Instagram kontoer / tstig og stigtronvold

hoffa

P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

Thor2014


mecanica vergara

Fint over Hauklifjell i dag.
Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

mecanica vergara

Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

Celter

Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

Havebigfun

Pent!
Er du fornøyd med opticoat og folien du fikk satt på?

BMW850

#369
Sitat fra: Havebigfun på tirsdag 05. mai 2015, klokken 19:00
Pent!
Er du fornøyd med opticoat og folien du fikk satt på?

Og enda viktigere: Hvor fikk du tak laget gulvmattene??!!  8)
Har tenkt til å starte en prosess med å tegne av mattedimensjoner og sende til en i Polen som lager kvalitetsmatter men det er jo litt styr. Her har du jo allerede fått laget identiske matter med logo som jeg kunne tenke meg :) Please... I need info on those ;)
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Celter

Sitat fra: BMW850 på tirsdag 05. mai 2015, klokken 19:19
Sitat fra: Havebigfun på tirsdag 05. mai 2015, klokken 19:00
Pent!
Er du fornøyd med opticoat og folien du fikk satt på?

Og enda viktigere: Hvor fikk du tak laget gulvmattene??!!  8)
Har tenkt til å starte en prosess med å tegne av mattedimensjoner og sende til en i Polen som lager kvalitetsmatter men det er jo litt styr. Her har du jo allerede fått laget identiske matter med logo som jeg kunne tenke meg :) Please... I need info on those ;)

@Havebigfun: Opti-coat Pro er den beste investeringen jeg har gjort innen bilpleie. Aldri hatt en bil som har vært så lett å holde ren og så lett å vaske. Trenger nesten ikke vindusviskere da regnet bare "perler" av frontruta.
@ BMW850: Hvordan i all verden vet du hva slags matter jeg har? Men du har rett, jeg har matter med Tesla P85D logo på. Kjøpt fra Jerry : http://www.formytesla.com/products/model-s/category/17-custom-floor-mats.html

Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

Havebigfun

Sitat fra: Celter på tirsdag 05. mai 2015, klokken 21:26
Sitat fra: Havebigfun på tirsdag 05. mai 2015, klokken 19:00
Pent!
Er du fornøyd med opticoat og folien du fikk satt på?
@Havebigfun: Opti-coat Pro er den beste investeringen jeg har gjort innen bilpleie. Aldri hatt en bil som har vært så lett å holde ren og så lett å vaske. Trenger nesten ikke vindusviskere da regnet bare "perler" av frontruta.
Du fikk en kombinasjonsløsning med folie på eksponerte områder i tillegg til Opti-coaten- hvordan synes du det fungerer?
Jeg vurderer en slik løsning for bakre støtfanger- det er flere i min familie som ikke skjønner at man kan bruke bagasjerommet uten å gni skitten med knærne på lakken :o

BMW850

#372
Sitat fra: Celter på tirsdag 05. mai 2015, klokken 21:26
Sitat fra: BMW850 på tirsdag 05. mai 2015, klokken 19:19
Sitat fra: Havebigfun på tirsdag 05. mai 2015, klokken 19:00
Pent!
Er du fornøyd med opticoat og folien du fikk satt på?

Og enda viktigere: Hvor fikk du tak laget gulvmattene??!!  8)
Har tenkt til å starte en prosess med å tegne av mattedimensjoner og sende til en i Polen som lager kvalitetsmatter men det er jo litt styr. Her har du jo allerede fått laget identiske matter med logo som jeg kunne tenke meg :) Please... I need info on those ;)

@Havebigfun: Opti-coat Pro er den beste investeringen jeg har gjort innen bilpleie. Aldri hatt en bil som har vært så lett å holde ren og så lett å vaske. Trenger nesten ikke vindusviskere da regnet bare "perler" av frontruta.
@ BMW850: Hvordan i all verden vet du hva slags matter jeg har? Men du har rett, jeg har matter med Tesla P85D logo på. Kjøpt fra Jerry : http://www.formytesla.com/products/model-s/category/17-custom-floor-mats.html

Det siste bildet ditt linket til Photobucket og flere bilder inkludert det av mattene. Takk forresten! Sendte han til Norge, hvor mye evt inkl. frakt?  Eller måtte du gå via US adresse? Skulle kanskje sjekket linken men spør deg først :) Kan tenke meg Charcoal eller sorte matter med identisk tekst uten D og med mørkerød T ;)

Tok du beste kvalitet teppe og er det tykt og solid? Ser veldig bra ut!! Var det ikke litt spesielt med lysgrå matter til sort interiør?

Ellers er jeg enig i at OptiCoat Pro er bra saker! Tok samme behandlingen når bilen var ny.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Celter

@Havebigfun: Jeg la bare folie på fronten, ikke på panseret, samt på sidespeilene. Ingen problemer så langt, men jeg kan foreløpig ikke si noe om holdbarheten.
@BMW850: Jeg skjønte etterhvert hvordan du hadde sette de bildene
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

BMW850

Ok takk, kunne tenkt meg Lloyd mats men de har vel etter det jeg vet ingen mulighet for Tesla-logo eller tekst. Er det noen festeanordning eller ligger mattene løse?
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA