Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lading på Nordby senteret (Svinesund)

Startet av Lille Lance, fredag 10. januar 2014, klokken 13:27

« forrige - neste »

pudderjagar

Innholdet på Cleverkortet er gyldig i 1 år frå kjøpsdato.
Kjører:
Zoe 43kw med 400km rekkevidde! (Q210, 2015modell)
Nissan e-nv200 Evalia (24kwh)
Nissan e-nv200 varebil(40kwh) Firmabil
Kun elektrisk med 70 000km pr år!!

AmocoCadiz

Og hele beløpet kan vel beholdes hvis man kjøper refill innen 1 år som da fornyes med 1 år til. Men dette er litt uklart i følge den infon jeg prøver å finne på Clevers Svenske og Danske nettsider.

Erik182

Gadd ikke å ta turen til den laderen. Fikk heller litt strøm ved Gallerian før turen gikk til Nordby.
Møtte en defekt hurtiglader og sikringen hadde gått på de 12 ladeplassene inne på parkeringshuset. Begynner nesten å bli vant til å kjøre ned dit forså å hurtiglade i 5 min slik at jeg kommer meg hjem..
2015 hvit Nissan Leaf Acenta

Eaglemann

Hurtigladeren var ute av drift i dag også, fikk ladet et par timer med saktelading ved MaxiMat. På vei hjem brukte jeg fortum sin hurtiglader på mc. Donalds  Sarpsborg.
Hvor er de 12 laderne i p-huset, kjørte litt rundt i alle etasjene men fant de ikke
BMW i3 fra 28.10 2015
BMW i3 2019
BMW iX1 09.06.2023

elbil-1

De er i det søndre phuset , over nordbymat, 1 etg i phuset.

Erik182

Noen som har vært der i det siste? Er hurtigladeren fremdeles ute av drift?
2015 hvit Nissan Leaf Acenta

3irikur

Jeg var der rett før jul - laderen fungerte uten betaling!

Stod riktignok en fulladet tesla og kapret den, men jeg fikk ladet der til slutt :)
Nissan Leaf Acenta 2014 - Solgt og levert når Amperaen kom

Blå Ampera-e 2017

Arha

Var der på onsdag. Hadde forberedt meg med "Ladda elbilen"-appen, men det var bare å plugge inn og starte lading gratis.  Det gikk greit med en Tesla på AC samtidig med Leafen på Chademo.
Opel Ampera-e fra 31/5 2017, passert 97000 km april 2023. Nytt batteri januar 2023.
Nissan Leaf 2012 - 2017, solgt etter 96000 km.

Frode Lillevik

Var der nå på lørdag. Fungerte tidlig på dagen, da jeg var ute og spaserte for å finne ut hvor den var. Når jeg skulle dra rundt kl 1730 var den ute av drift.

zaltoz

Hva gjør folket her inne når de reiser fra Oslo til Strømstad på handling med elbil? Jeg har reist når det begynte å bli kaldt, og føler det ble litt i lengste laget å kun lade i Sarpsborg hver vei. Er det andre hurtigladealternativer? Er ikke interessert i å være på Nordby-senteret i flere timer for å saktelade.
Tesla Model 3 LR m/AP

elbil-1

ingen hurtiglademuligheter mellom nordby og tanum dessverre

kun noen 7,4KW type 2 i strømstad og 1 stk. i parkeringskjelleren under polet på stømstadveien.

tutti

Sitat fra: zaltoz på mandag 18. januar 2016, klokken 16:08
Hva gjør folket her inne når de reiser fra Oslo til Strømstad på handling med elbil?
Det er 6 hurtigladere bare i Moss/Rygge samt flere gratis 22 kWh for de som liker sånt.

Arha

Sitat fra: zaltoz på mandag 18. januar 2016, klokken 16:08
Hva gjør folket her inne når de reiser fra Oslo til Strømstad på handling med elbil? Jeg har reist når det begynte å bli kaldt, og føler det ble litt i lengste laget å kun lade i Sarpsborg hver vei. Er det andre hurtigladealternativer? Er ikke interessert i å være på Nordby-senteret i flere timer for å saktelade.
Du trenger ikke mange timer saktelading på Nordby når det er en hurtiglader der.  :)  På hjemveien er ladetorget i Moss (2xChademo/Combo) et fint alternativ til Sarpsborg.
Opel Ampera-e fra 31/5 2017, passert 97000 km april 2023. Nytt batteri januar 2023.
Nissan Leaf 2012 - 2017, solgt etter 96000 km.

elbil-1

Sitat fra: nime01 på mandag 18. januar 2016, klokken 18:38
Sitat fra: elbil-1 på mandag 18. januar 2016, klokken 17:20
ingen hurtiglademuligheter mellom nordby og tanum dessverre

kun noen 7,4KW type 2 i strømstad og 1 stk. i parkeringskjelleren under polet på stømstadveien.
Feil, det er også en Clever hurtiglader (Chademo/CCS/AC) på Statoil Skee rett utenfor Strømstad langs E6.

Jepp glemte den.

På tanum shopping er det 3 gratis hurtigladere og - cleaver hurtiglader på bensinstasjonen

elbil-1

Hurtiglader nordby jirket i dag i allefall - gratis var den også :-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA