Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Buddy 2007 modell i Kristiansand til salgs

Startet av Chris, mandag 15. september 2008, klokken 23:03

« forrige - neste »

Chris

Selger av Kewet Buddy / Citi-Jet 6                                                 
Fabrikat: 7630                                                 
Reg år: 2007

Chris

fikk oppgitt denne prisantydningen fra elbilnorge.

Tror dere den er priset for høyt??
Selger av Kewet Buddy / Citi-Jet 6                                                 
Fabrikat: 7630                                                 
Reg år: 2007

ravn

Selv om bilen nok er verd det så er vel steget opp til nybil ikke så stort, og konkurerer i samme prisklasse som brukt Think / PSA.

Men det kommer vel an på hvor travelt du har det med å selge :)

Hva er årsaken forresten.
Sandnes, Citroen C-Zero og har fått solceller på taket. Tidligere Tesla Roadster 2.5, Toyota Rav4EV, 2011 Nissan Leaf, Twizy, 2000 Ford Ranger EV, Reva og Think Classic.
Elbillist siden 2002.

Laban

Årsaken er vel familieforøkelse hvis man leser annonsen på Finn.no.

Kjøpte Buddy selv ved familieforøkelse (men beholdt Thinken) og kan nå få en pode til uten at ny el-bil er nødvendig for at hele familien kan dra på tur samtidig i nærområdet (2 biler riktignok)  ;D

Brukt Think/PSA ligger vel en del under dette i pris nå?  Ikke så nye biler og usikkerhet med batterier.

Da eldstemann har begynt på skolen i år treffer jeg stadig "nye" foreldre som er intressert i el-bil, og som lurer på priser/kostnader. De fleste er på jakt etter en bil nr. 2, men blir skremt når jeg nevner prisen på nye Think med batterileasing (jeg bruker jo det samme i bensin pr. mnd som batterileien jo - er ofte et uttrykk jeg møter), eller ved pris på nye batterier til Think/PSA. Anbefaler derfor Buddy; enkel, billlig og ingen enorme utgifter hvis batterier må byttes, men påpeker at det er en "motorsykkel" med komfort deretter.

Synes derfor annonsen og prisen er helt grei (mangler riktignok  "+mva" på nye batterier  ;))
Trondheim
Tesla X LR Mai 23
Hongqi Feb-22
Metro-Buddy 2010
Wisper 905se city (elsykkel)
Tesla X 90D Nov-16

Ex: Think - 2002 (kjøpt ny, solgt 2012)
Ex: BUDDY - 2006

ravn

Ja kanselerte selv kontrakten med Think i dag, etter snart 2 år.
Kjøpte meg en Ranger EV fra Johannes i dag istedenfor :P Så har jeg jo Revaen da, men spørs om jeg kan forsvare å ha to elbiler, siden min samboer ikke har førerkort.

Sandnes, Citroen C-Zero og har fått solceller på taket. Tidligere Tesla Roadster 2.5, Toyota Rav4EV, 2011 Nissan Leaf, Twizy, 2000 Ford Ranger EV, Reva og Think Classic.
Elbillist siden 2002.

cra

Sitat fra: ravn på tirsdag 23. september 2008, klokken 22:58
Kjøpte meg en Ranger EV fra Johannes i dag istedenfor :P Så har jeg jo Revaen da, men spørs om jeg kan forsvare å ha to elbiler, siden min samboer ikke har førerkort.

På tide å melde noen på et lite grunnkurs? Du har jo alle forutsetninger for å la det bli en ny elbil-fører helt fra starten av :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Lars C. Krogenæs

Sitat fra: ravn på tirsdag 23. september 2008, klokken 22:58
Kjøpte meg en Ranger EV fra Johannes i dag istedenfor :P

Hvordan har det gått med registrering av disse? Er det nå løst?

Lars
Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

ravn

Ja det er greit nå.

Første gikk jo rett igjennom når den først fikk bli vist,
mens de neste 7 fikk mangellapp fordi park-lys (hvem bruker vel sånt) lyste ut til siden. Noe Johannes ordna greit med å flytte
parklyset inn i hovedlykta.

Sandnes, Citroen C-Zero og har fått solceller på taket. Tidligere Tesla Roadster 2.5, Toyota Rav4EV, 2011 Nissan Leaf, Twizy, 2000 Ford Ranger EV, Reva og Think Classic.
Elbillist siden 2002.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA