Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Mindre Tesla smell

Startet av christian1986, mandag 06. januar 2014, klokken 15:41

« forrige - neste »

christian1986

Ikke alle merker som blir omtalt når en skal skrive om en mindre kollisjon.. Blir vel slik en periode framover...

http://mobil.bt.no/nyheter/lokalt/Trafikkulykke-pa-Softeland-3034076.html#.UsrANXi9LCQ

Bonefish

Bergen:

P85 Svart  #2922 Vin: 18479
Levert Bergen 2/12/13

kennethl

Jeg klikket selvsagt, og så lenge vi og alle andre deler gode og dårlige artikler får både avis og journalist betalt via høye klikkrater i forhold til overskrifter som "liten smell på innfartsveien"
:)

Knut Øygard

Jeg fikk link til denne saken på en mail med overskriften. "Aner jeg litt Teslahets her?".

Jeg leser dette som en ikkesak. Men mellom linjene tenker jeg også noe sånt som "hensynsløs teslasjåfør prøver å skade et lite barn".

Vi må nok tåle noen sånne stikk når vi kjører verdens beste bil nesten gratis her i jantelandet:-)
Model S 85, P1480 Hentet 28. Sept 2013

Foleson

Satser på at BT fortsetter å skrive om alle små og store påkjørsler der det er barn i en av bilene.
Legg merke til at mens den ene bilen som er involvert er en Tesla, så er den andre bare en bil. Personlig så brenner jeg av lyst til å få vite hva slags bil det var som blei påkjørt og hvem som var så uansvarlige at de hadde et lite barn i bilen.
Model S 85, MC Rød/Svart/Matt Abachi minus Barneseter :-)

christian1986

Ene er jo en bil, mens den andre er en Tesla :P...

Spøk til side, kan bli slitsomt hvis hver minste ulykke skal slåes opp som dette. Kan ikke huske at uhellet mitt i den gamle SAABen ble slått like stort opp, selv om de materielle skadene var mer omfattende :P..

Bonefish

BA har en litt mer edruelig dekkning av denne nyheten, men selv de spanderer bilde på denne saken. :-) http://www.ba.no/nyheter/article7084716.ece
Bergen:

P85 Svart  #2922 Vin: 18479
Levert Bergen 2/12/13

Roger Kolbu

Noen hos BA har vel sett det passe meningsløse i å nevne bilmerke - i alle fall når det bare er sen ene bilen som er nevnt...

Og godt er det!
P#3451 VIN 22190 – TMS P85+ Grå Metallic, Panoramatak, Karbonfiber Spoiler/Dekor, 21" Grå, Sort Performance skinninteriør, Tech-/Lyd-/Lys-/Vinter-/Sikkerhets-pakke, Luftfjæring, Hattehylle, Dobbeltlader, Parkeringsassistent.
(Kortversjon: Full pakke uten barneseter)
In prod. 11.10.13. Prod. complete 18.10.13. Delivered: 30.11.13.
Bil #2: Volvo S80 T6 (321hk)
TOCN: Signature member

valvolainen

....Og som journalisten har vært så flink til å få frem - Det var BILEN som kjørte på en annen bil, ikek sjåføren.
Typisk BT.
"Det skal ha vært et lite barn i bilen som ble påkjørt bakfra av en Tesla."

pberg

Velkommen til BMW - eierenes verden.....
BMW i4 M50
BMW i3
BMW M3 3.0

TS

Denne artikkelen minner om artikler skrevet om ulv av Norges bondelag...

Inntrykket er at Teslaer er farlige rovdyr som forsøker å skade barn..
rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

valvolainen

Sendte en mail til journalisten og påpekte at han har levert en dårlig, feil og farget artikkel.

19quiz76

Eh - kanskje tone ned noe som representant for eiere av et bilmerke? Synes ikke saklighetsnivået på de siste to avsnittene lå mange hakk over journalistenes her..
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

Spinner

Han skulle sikkert bare få av nose cone for å sette inn bombrikke :o

erot

Kan sikkert sies på en sakligere måte, men når en journalist produserer slikt vissvass så er det greit å gi beskjed synes jeg. Ikke det at det er noe oppsiktsvekkende med journalistikk på amøbenivå, men likevel...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA