Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ladestolpe på hytta

Startet av pberg, lørdag 04. januar 2014, klokken 00:54

« forrige - neste »

pberg

Noen som vet om en billig løsning for å lage en ladestolpe på hytta? Ser for meg at jeg trenger en stolpe med en vanlig 16A kontakt, helst med nøkkelbryter. Det er ca 20-30m mellom hytta og parkering, og det hadde vert greit å slippe å dille med skjøteledninger og slikt hver gang.

Det går kanskje greit å bygge en slik selv av et rør med en vanlig kontakt imontert? Noen gode forslag?
BMW i4 M50
BMW i3
BMW M3 3.0

nofuelno

Hva med denne fra KEBA  ? http://www.kecontact.com/ ( stolpe vises nederst på siden )

Du kan velge mellom nøkkelbryter og RFID ( låse opp med mobilens NFC brikke )
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 -  Maranello

pberg

Det der er å ta litt i...  :-)

Jeg trenger som sagt bare en liten stolpe med en kontakt i, og gjerne en nøkkelbryter på denne.
BMW i4 M50
BMW i3
BMW M3 3.0


pberg

Så den der. Er det en vanlig kontakt under lokket? I så fall er den jo grei. Skulle kanskje ideelt hatt en innfelt, men ellers kan denne duge på en passende stolpe.
BMW i4 M50
BMW i3
BMW M3 3.0

pberg

BMW i4 M50
BMW i3
BMW M3 3.0

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA