Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Delebil 2002 mod Think

Startet av PLUTO, onsdag 10. september 2008, klokken 19:42

« forrige - neste »

PLUTO

Bil uten batterier selges. To sett med hjul (4 alu felger og 4 stål). Lader og alt annet virker. Batteriene har jeg tatt for å få andre elbiler til å fungere. Er det noen som trenger et ekstra sett med deler?

Bilen er gul
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

Think

#1
Hvis bilen kun mangler batterier er jeg intereserte. Hvordan er tilstand ellers total kjøre legden før batteriene blir borte? Think21 er gul jeg synes gult er kult... Mail meg..
5 x Think City, Leaf Tekna 24Kw

Focus

#2
Jeg er interesert i en delebil har et prosjekt på gang med å convertere en mx5 miata til elbil.
da er en think idiel til å starte med.
trenger ikke batterier skal bruke lithium
Stavanger
Buddy 2006 solgt
I-MIEV 2011 solgt
Ford Focus 2013 solgt
Zoe 2019

PLUTO

hei MX. er du mest interessert i noen deler fra bilen til ditt prosjekt, eller er det hele bilen du tenker på?
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

Focus

Det jeg ønsker er jo det jeg kan flytte over til mxen.
Og det er vel alt det tekniske har selfølgelig ikke bruk for skallet etterpå.
Det gjør det jo mye vanskeliger dersom jeg får en kasse med deler og og et virvar av kabler å finne veien tilbake igjen.
Har gjort slike stunt før blant annet en mc fra 1962 den kom i 2 kasser med koroderte deler men det gikk det og.
Stavanger
Buddy 2006 solgt
I-MIEV 2011 solgt
Ford Focus 2013 solgt
Zoe 2019

Ken

Legg ut beinrester ut til salgs igjen. Mange deler er vanskelig å få tak i nå.Takk på forhånd.
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

dolly

Hei
Har du solgt den
Hvor mye skal du ha for den ? ::)

PLUTO

Prisen ser ut å bli ca 20.000 kr, men jeg har enda ikke fått noen penger og for meg er det jo første mann til mølla. Jeg ikke har noen egentlig hast, mer enn at den står i veien. Jeg la den ut mest for å se om det var noen som trengte en slik delebil. Bare send meg en melding så kan vi snakkes
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

evkeen

Om du har denne enda, ring meg
Tlf 48020202 
Kjetil
Har renovert mye Think og PSA.
Har nå 9 franske el-biler. Bor i Asker

PLUTO

Delebilen er nå solgt, men det kan jo hende at jeg kommer over flere biler som jeg tar batterier fra, så dersom noen er interessert kan dere jo melde ifra. ;)
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA